autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
H S Guard διαχειρίζεται εντυπωσιακά το βάρος, πηγαίνει το ίδιο στρωτά και με σκασμένο ελαστικό

H S Guard διαχειρίζεται εντυπωσιακά το βάρος, πηγαίνει το ίδιο στρωτά και με σκασμένο ελαστικό

Διαβάστηκε από 48021 αναγνώστες - 12/10/2024

Η οδήγηση της Mercedes S680 Guard είναι απλά εντυπωσιακή. Αυτό οφείλεται κυρίως στο τεράστιο βάρος που νιώθεις σε κάθε μέτρο που γράφεις πίσω από το τιμόνι της. Τα 83 κιλά ροπής επιταχύνουν βίαια το θηριώδες μοντέλο, με τα φρένα να πασχίζουν (με επιτυχία όμως) να διαχειριστούν τους 4,2 τόνους του αυτοκινήτου. Σε γρήγορες στροφές, η τετρακίνηση μειώνει στο ελάχιστον δυνατόν την υποστροφή, με τις αναρτήσεις να είναι προσανατολισμένες περισσότερο προς την άνεση, παρά την επιθετική οδήγηση.

Η ουσία είναι όμως ότι η Guard παραμένει διαχειρίσιμη στο όριο, ακόμη και με σκασμένα λάστιχα. Μάλιστα η εταιρία είναι τόσο σίγουρη για το μοντέλο της, που ξεφούσκωσαν επίτηδες το μπροστά αριστερό ελαστικό και μας έδωσαν να το ξαναοδηγήσουμε. Στην ευθεία και μέχρι τα 80 χλμ/ώρα δεν παρατηρήσαμε καμία διαφορά στη συμπεριφορά της S680, ενώ στις στροφές παρέμεινε ελεγχόμενη, παρά ότι ήθελε ελαφρώς περισσότερη προσπάθεια για να μείνει στη γραμμή που είχαμε χαράξει. Αυτή η εκπληκτική δυνατότητα που έχει μπορεί να σώσει ζωές σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, φτάνοντας με ασφάλεια χιλιόμετρα μακριά από επικίνδυνες καταστάσεις και συνθήκες.



Η βασική τιμή του μοντέλου στη Γερμανία ξεκινάει από τα 457.100 ευρώ, αλλά δεδομένου των «προσώπων» που θα την αγοράσουν, η μη ασφάλεια τους κι η ακινητοποίηση του οχήματος σε επιθέσεις μπορεί να κοστίσει πολλά περισσότερα.

Επίδειξη δύναμης από την Mercedes με το θωρηκτό.
Αντέχει σε επιθέσεις με καλάσνικωφ, snipers και χειροβομβίδες!
Δεν σταματάει ούτε με κλαταρισμένο λάστιχο.
Η κάθε πόρτα ζυγίζει 200 κιλά και έχει αλεξίσφαιρα τζάμια 10 εκατοστών!
Με V12 κινητήρα 612 ίππων και τετρακίνηση, κάνει το 0-100 σε 4,5δλ.
Εσείς τι λέτε; Είναι αυτά τα αυτοκίνητα η ευκαιρία των εταιρειών  για να εντυπωσιάσουν
;

 

Σελ.
1
Mercedes S680 Guard: Σταματάει μέχρι και χειροβομβίδα
Σελ.
2
Υπερπολυτελές εσωτερικό με κύριο άξονα την ασφάλεια των επιβατών
Σελ.
3
H S Guard διαχειρίζεται εντυπωσιακά το βάρος, πηγαίνει το ίδιο στρωτά και με σκασμένο ελαστικό