Τρίτη και καλύτερη! Θα τύχει άραγε εφαρμογής η εν λόγω ρήση στο ανανεωμένο SUV της Mitsubishi, στο ASX? Θα προσδώσει σε αυτό άλλον αέρα και ώθηση η νέα σχεδίαση, και ο νέος κινητήρας? Εμείς το δοκιμάσαμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Το Mitsubishi ASX παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010, για να γνωρίσει το 2012 ένα διακριτικό φρεσκάρισμα, πριν ακολουθήσει το 2016 ένα νέο facelift, για να φτάσουμε εσχάτως στο τρίτο και πιο εκτεταμένο φρεσκάρισμα το 2019. Το εν λόγω γεγονός καταδεικνύει τη σπουδαιότητα που έχει το μοντέλο στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας. Αυτό προκύπτει άλλωστε και από το γεγονός των 1,32 εκατομμυρίων ταξινομήσεων παγκοσμίως από το λανσάρισμα του, ενώ μόνο στη Γερμανία είχαμε για το 2018, 50.000 ταξινομήσεις (αρ. ρεκόρ). Δικαιολογημένο το facelift λοιπόν, καθώς η Mitsubishi ποντάρει πολλά στο ASX.
Πόσο άλλαξες?
Όπως προαναφέρθηκε οι περισσότερες αισθητικές αλλαγές αφορούν στο πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, όπου και συναντάμε νέο καπό μηχανής και φτερά, νέα και με διαφορετική διάταξη φωτιστικά σώματα Bi-LED, και νέες χαρακτηριστικές οριζόντιες και κάθετες γραμμές στη μάσκα. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν πλέον τόσο οι 18άρες ζάντες, όσο και οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι λίγες και αφορούν κυρίως στην παρουσία μιας νέας οθόνης 8 ιντσών αντί αυτής των 7 που υπήρχε μέχρι τώρα, ενώ διαθέσιμο είναι έναντι πρόσθετης χρέωσης ένα Navi TomTom, με τα γραφικά του να είναι όμως κάπως παρωχημένα, οπότε χρησιμοποιείστε καλύτερα το κινητό σας για την πλοήγηση. Πόσο καλύτερο είναι όμως το facelift μοντέλο?