Στην πίσω σειρά καθισμάτων του ASX το πρόβλημα με τους χώρους των επιβατών συνεχίζει να υφίσταται. Αυτοί κάθονται μεν ψηλά, αλλά αν πρόκειται για άτομα από 1,80 και πάνω, το κεφάλι τους βρίσκει σχεδόν στην οροφή.
Στο δρόμο
Αφού εξαντλήσαμε λοιπόν τις αλλαγές που επήλθαν στη σχεδίαση ήρθε η ώρα να δούμε τι μπορεί να κάνει το ανανεωμένο ASX στο δρόμο. Παίρνουμε λοιπόν το ASX με το νέο 2λιτρο κινητήρα βενζίνης των 150 ίππων ο οποίος αντικαθιστά αυτόν των 1,6 λίτρων και 115 ίππων, ενώ διατίθεται πλέον και με τετρακίνηση (παλιότερα μόνο στην έκδοση diesel). Πέρα από την διαφορά στην ιπποδύναμη έχουμε και μια διαφορά στην ροπή, καθώς το νέο μοτέρ αποδίδει +41 Nm ροπής έναντι του προκατόχου (195 Nm ροπής έναντι 154).
Το μοτέρ συνδυάζεται με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο CVT και την προαιρετική τετρακίνηση μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συνεκτικού συμπλέκτη. Εν αντιθέσει με τον κινητήρα, ο οποίος είναι πλέον πιο ζωηρός, καθώς επιταχύνει πλέον πιο γρήγορα (- 2 δευτερόλεπτα για το 0-100 σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο), η λαστιχένια αίσθηση του κιβωτίου CVT απαντάται και στο ανανεωμένο μοντέλο. Παρά τους μεγαλύτερους τροχούς, η άνεση είναι και στο «νέο» ASX το κύριο χαρακτηριστικό στο δρόμο. Και δυστυχώς ακόμη και στην καλώς εννοούμενη υποστροφή, το 60% του βάρους του οχήματος πηγαίνει στον μπροστινό άξονα.
Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης από την άλλη δεν έχει αυτή την τεχνητή και σφιχτή αίσθηση του προηγούμενου. Ο συνήθης ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συνεκτικός συμπλέκτης –τετρακίνησης (ημί- μόνιμη) ενεργοποιεί σε περίπτωση γλιστρήματος των μπροστινών αυτόματα τους πίσω τροχούς. Εμείς το δοκιμάσαμε στην άμμο και διαπιστώσαμε ότι το σύστημα όντως λειτουργεί καλά, καθώς το ASX δεν κόλλησε πουθενά.
Συμπέρασμα
Η Mitsubishi δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τις τιμές, υπολογίζουμε όμως ότι αυτές θα ανέρχονται στα 18.000 ευρώ για την προσθιοκίνητη έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Από τον Σεπτέμβριο ξεκινάει η διάθεση. Χωρίς diesel και για πρώτη φορά, με το επόμενο μοντέλο ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Το τρίτο φρεσκάρισμα έκανε καλό στο ASX, χωρίς να μπορεί να κρύψει πάντως τα χρονάκια που κουβαλάει στην πλάτη του το ιαπωνικό SUV. Εν αναμονή της 2ης γενιάς ως E-SUV αυτή τη φορά, θα αρκεστούμε προς το παρόν στο υπάρχον μοντέλο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr