autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

ΑΝΑΛΥΣΗ

Διαβάστηκε από 7537 αναγνώστες - 19/6/2019

Οι σχεδιαστές δεν είχαν να κάνουν πολλά.. Στο μπροστινό τμήμα θα λάμπουν πλέον LED-Matrix φωτιστικά σώματα. Μάλιστα, οι πιο δυναμικοί προβολείς και η στρογγυλεμένη γρίλια του κινητήρα μας δίνουν ήδη μια πρόγευση της επόμενης γενιάς της Octavia, η οποία θα παρουσιαστεί στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Ανάλογες αλλαγές θα γίνουν και στο κάτω μέρος της εισαγωγής αέρα, όπου μια φαρδιά μεταλλική ράβδος θα αναβαθμίζει το ύφος της πρόσοψης.

"Superb Εκμοντερνισμός.."


Επιπλέον, η Skoda θα παρέχει στους φίλους της για πρώτη φορά, κατά το άνοιγμα και κλείδωμα των θυρών του αυτοκινήτου ένα φωτιστικό show. Στο πίσω μέρος, το χώρο ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα, θα κοσμεί μία φαρδιά ράβδος χρωμίου, όπως στο Audi A8, καθώς και η νέα σχεδίαση στο εσωτερικό των φώτων. Τι θα εντυπωσιάσει περισσότερο? Η απουσία του στρογγυλού λογότυπου της Skoda, το οποίο θα δώσει τη θέση του στην ονομασία του μοντέλου, που θα καλύπτει σχεδόν το καπό καθΆ όλο το πλάτος του. «Μικρολεπτομέρειες» θα έλεγε κανείς, αλλά αυτές θα κάνουν σαφώς πιο μοντέρνο το Skoda Superb.



Πάντως, η Skoda θα επέμβει βελτιωτικά και στο εσωτερικό του μεγάλου αυτοκινήτου της, τοποθετώντας μερικές λεπτομέρειες από χρώμιο και υφάσματα καλύτερης ποιότητας, ώστε το σαλόνι να φρεσκαριστεί. Περισσότερη δουλειά έχει γίνει στα συστήματα παροχής πληροφοριών και ψυχαγωγίας (λέγε με ..infotainment), όπου οι Τσέχοι θα φέρουν στην ουσία τη ναυαρχίδα τους στο επίπεδο των πιο σύγχρονων τεχνολογιών, που έχει να επιδείξει ο όμιλος VW: Τα όργανα θα εμφανίζονται μόνο ψηφιακά, η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα θα έχει μέγεθος έως και 9,2 ιντσών και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, είτε μέσω χειρονομιών είτε μέσω φωνητικών εντολών. Επίσης, ακόμα και στις λιγότερο «πλούσιες» εξοπλιστικά εκδόσεις με την οθόνη των 8 ιντσών, η δυνατότητα σύνδεσης με το internet θα είναι standard διαθέσιμη.

"Όλες οι εταιρείες επηρεάζονται από τη νόρμα Euro 6d-Temp περί καυσαερίων"


Το Skoda Superb, έπειτα απο το facelift, εφοδιάζεται με έξι κινητήρες diesel και βενζίνης (3+3). Οι πρώτοι θα είναι ισχύος από 120 έως 190 PS, ενώ ο μεσαίος με τα 150 PS θα είναι ο πρώτος TDI της νέας σειράς Evo. Οι βενζινοκινητήρες θα αποδίδουν 150, 190 και 272 PS. Νέα έκδοση στο Superb θα είναι η plug-in-hybrid, η οποία θα είναι και η πρώτη στην γκάμα των αυτοκινήτων της εταιρείας. Όπως και στο Passat GTE, θα συνδυαστούν ένας βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας 218 PS, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 55 χιλιόμετρα.


Συμπέρασμα
Τα λόγια είναι περιττά. Η Skoda διαχειρίζεται τόσο καλά το Superb, που η Volkswagen εξετάζει να της αναθέσει την εξέλιξη και την παραγωγή του επόμενου Passat (2021) στην Τσεχία! Ένα πρόβλημα λιγότερο δηλαδή... Τουλάχιστον για τη Volkswagen.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει