autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
490
σχόλια
Νέο VW ID7: Mόνο 350 χλμ. αυτονομία, αντί 621 που υπόσχεται η VW
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο VW ID7: Mόνο 350 χλμ. αυτονομία, αντί 621 που υπόσχεται η VW

Διαβάστηκε από 23312 αναγνώστες - 30/8/2024

Το αναβαθμισμένο λογισμικό λύνει τα προηγούμενα προβλήματα.
Πολύ καλό στον δρόμο – Ιδανικό για τον αυτοκινητόδρομο.
Εσωτερικό που …«Mercedίζει», για να θέσει ψηλά τον πήχη.
Μόλις 350 χιλιόμετρα αυτονομία (-2ο C), αντί για 621 που υπόσχεται η VW, και φόρτιση σε 8 ώρες σε Wallbox.

Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW

Το VW ID.7 είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας. Ο κομψός σχεδιασμός, το μήκος των σχεδόν 5 μέτρων και τα 286 άλογα είναι στοιχεία που παραπέμπουν σε «συνταγή» premium οχημάτων. Η Γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτων έχει στοχεύσει «ψηλά» με το συγκεκριμένο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, και έχει προσπαθήσει να προσφέρει υψηλή αισθητική και στο εσωτερικό αλλά και στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, για να καταφέρει να ανταγωνιστεί τον υψηλό ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Πόσο καλό είναι το αποτέλεσμα όμως; Ας δούμε αν το VW ID.7 ανταποκρίνεται στα υψηλά standards που έχει θέσει η VW!

Το αναβαθμισμένο λογισμικό λύνει τα προηγούμενα προβλήματα

Το λογισμικό του VW ID.7 είναι βελτιωμένο σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της «οικογένειας» των ID. Το σύστημα πολυμέσων από τον standard εξοπλισμό δέχεται φωνητικές εντολές, οι οποίες επεξεργάζονται γρηγορότερα σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι πιο ευδιάκριτος και περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές ενδείξεις του αυτοκινήτου.  

Κάτω από τη μεγάλη οθόνη 15 ιντσών του συστήματος infotainment βρίσκονται διακόπτες αφής που ρυθμίζουν τον ήχο και τη θερμοκρασία του κλιματισμού και είναι τοποθετημένοι σε βολική για τον οδηγό και το συνοδηγό θέση. Επιπλέον, χάρη στα γραφικά και στις συντομογραφίες του συστήματος πολυμέσων, οι λειτουργίες του οχήματος ελέγχονται εύκολα.

Πολύ καλό στον δρόμο – Ιδανικό για τον αυτοκινητόδρομο

Διαθέτει υψηλή ποιότητα κύλισης, χάρη στην ρυθμιζόμενη σε 15 επίπεδα ανάρτηση που διαθέτει το VW ID.7, η οποία φιλτράρει έντεχνα τις κακοτεχνίες του δρόμου, με τα περιστασιακά μικροτραντάγματα να οφείλονται στους τροχούς που έχουν διάσταση 20 ίντσες. Το μοντέλο κρύβει αρκετό από το βάρος του, με την οδική συμπεριφορά να είναι ευχάριστη, κάτι στο οποίο συντελεί και το προοδευτικό τιμόνι. Ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο με την τελική ταχύτητα των 180 χλμ/ώρα όπου το δοκίμασαν οι Γερμανοί συνάδελφοι, το ID.7 είναι ιδιαίτερα σταθερό, με τον οδηγό να κρατά το τιμόνι απλά με τις άκρες των δαχτύλων του.

Η VW έχει δώσει έμφαση στην ασφάλεια του ID.7. Παρά τη ροπή των 545 Nm που μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, το ESP λειτουργεί άμεσα και δεν επιτρέπει στο όχημα να υπερστρέψει. Όσον αφορά στην επιτάχυνση, τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 6,5 δευτερόλεπτα. Συνολικά μπορούμε να πούμε πως το γερμανικό μοντέλο θα ήταν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για να οδηγείτε σβέλτα και να κάνετε συχνά ταξίδια.

Εσωτερικό που …«Mercedίζει», για να θέσει ψηλά τον πήχη

Για να καταφέρει να στρέψει το ενδιαφέρουν του κοινού προς το μέρος του ID.7, η εσωτερική σχεδιάση που υιοθέτησε αυτή την φορά η VW, ξεπερνάει τις μέχρι τώρα προσπάθειες της. Θα λέγαμε πως ...«Mercedίζει» για να καταφέρει να σταθεί απέναντι στον υψηλό ανταγωνισμό της. Το εσωτερικό του μοντέλου είναι εργονομικό και ταυτόχρονα ευρύχωρο. Τα εμπρός καθίσματα προαιρετικά κάνουν μασάζ, ενώ το πίσω είναι ψηλά τοποθετημένο για καλύτερη ορατότητα των επιβατών, με τον διαθέσιμο χώρο να είναι αρκετός για άτομα ύψους 1,80 μέτρων. 


Το πίσω κάθισμα είναι τοποθετημένο ψηλότερα για καλύτερη ορατότητα και σχεδόν βλέπεις το δρόμο επάνω από τα εμπρός προσκέφαλα. Παρόλα αυτά, ο «αέρας» για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω είναι αρκετά μεγάλος, αφού ακόμα και άτομα ύψους 1,80 μέτρων μπορούν να καθίσουν άνετα.
Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 532 λίτρα, με την 5η πόρτα να προσφέρει μεγάλο άνοιγμα και να διευκολύνει τη φόρτωση.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

  • Molyndris Pantelis

    Όλα τα ηλεκτρικά στην Ευρώπη μετά τον πρώτο χρόνο χάνουν περίπου το 50της εκατό της αξίας τους . Μεγάλη πατάτα τα ηλεκτρικά

    Προβολή περισσότερων σχολίων