σχόλια
Νέο VW ID7: Mόνο 350 χλμ. αυτονομία, αντί 621 που υπόσχεται η VW
Πολύ καλό στον δρόμο – Ιδανικό για τον αυτοκινητόδρομο.
Εσωτερικό που …«Mercedίζει», για να θέσει ψηλά τον πήχη.
Μόλις 350 χιλιόμετρα αυτονομία (-2ο C), αντί για 621 που υπόσχεται η VW, και φόρτιση σε 8 ώρες σε Wallbox.
Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW
Το VW ID.7 είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας. Ο κομψός σχεδιασμός, το μήκος των σχεδόν 5 μέτρων και τα 286 άλογα είναι στοιχεία που παραπέμπουν σε «συνταγή» premium οχημάτων. Η Γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτων έχει στοχεύσει «ψηλά» με το συγκεκριμένο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, και έχει προσπαθήσει να προσφέρει υψηλή αισθητική και στο εσωτερικό αλλά και στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, για να καταφέρει να ανταγωνιστεί τον υψηλό ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Πόσο καλό είναι το αποτέλεσμα όμως; Ας δούμε αν το VW ID.7 ανταποκρίνεται στα υψηλά standards που έχει θέσει η VW!
Το αναβαθμισμένο λογισμικό λύνει τα προηγούμενα προβλήματα
Το λογισμικό του VW ID.7 είναι βελτιωμένο σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της «οικογένειας» των ID. Το σύστημα πολυμέσων από τον standard εξοπλισμό δέχεται φωνητικές εντολές, οι οποίες επεξεργάζονται γρηγορότερα σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι πιο ευδιάκριτος και περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές ενδείξεις του αυτοκινήτου.
Κάτω από τη μεγάλη οθόνη 15 ιντσών του συστήματος infotainment βρίσκονται διακόπτες αφής που ρυθμίζουν τον ήχο και τη θερμοκρασία του κλιματισμού και είναι τοποθετημένοι σε βολική για τον οδηγό και το συνοδηγό θέση. Επιπλέον, χάρη στα γραφικά και στις συντομογραφίες του συστήματος πολυμέσων, οι λειτουργίες του οχήματος ελέγχονται εύκολα.
Πολύ καλό στον δρόμο – Ιδανικό για τον αυτοκινητόδρομο
Διαθέτει υψηλή ποιότητα κύλισης, χάρη στην ρυθμιζόμενη σε 15 επίπεδα ανάρτηση που διαθέτει το VW ID.7, η οποία φιλτράρει έντεχνα τις κακοτεχνίες του δρόμου, με τα περιστασιακά μικροτραντάγματα να οφείλονται στους τροχούς που έχουν διάσταση 20 ίντσες. Το μοντέλο κρύβει αρκετό από το βάρος του, με την οδική συμπεριφορά να είναι ευχάριστη, κάτι στο οποίο συντελεί και το προοδευτικό τιμόνι. Ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο με την τελική ταχύτητα των 180 χλμ/ώρα όπου το δοκίμασαν οι Γερμανοί συνάδελφοι, το ID.7 είναι ιδιαίτερα σταθερό, με τον οδηγό να κρατά το τιμόνι απλά με τις άκρες των δαχτύλων του.
Η VW έχει δώσει έμφαση στην ασφάλεια του ID.7. Παρά τη ροπή των 545 Nm που μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, το ESP λειτουργεί άμεσα και δεν επιτρέπει στο όχημα να υπερστρέψει. Όσον αφορά στην επιτάχυνση, τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 6,5 δευτερόλεπτα. Συνολικά μπορούμε να πούμε πως το γερμανικό μοντέλο θα ήταν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για να οδηγείτε σβέλτα και να κάνετε συχνά ταξίδια.
Εσωτερικό που …«Mercedίζει», για να θέσει ψηλά τον πήχη
Για να καταφέρει να στρέψει το ενδιαφέρουν του κοινού προς το μέρος του ID.7, η εσωτερική σχεδιάση που υιοθέτησε αυτή την φορά η VW, ξεπερνάει τις μέχρι τώρα προσπάθειες της. Θα λέγαμε πως ...«Mercedίζει» για να καταφέρει να σταθεί απέναντι στον υψηλό ανταγωνισμό της. Το εσωτερικό του μοντέλου είναι εργονομικό και ταυτόχρονα ευρύχωρο. Τα εμπρός καθίσματα προαιρετικά κάνουν μασάζ, ενώ το πίσω είναι ψηλά τοποθετημένο για καλύτερη ορατότητα των επιβατών, με τον διαθέσιμο χώρο να είναι αρκετός για άτομα ύψους 1,80 μέτρων.
Το πίσω κάθισμα είναι τοποθετημένο ψηλότερα για καλύτερη ορατότητα και σχεδόν βλέπεις το δρόμο επάνω από τα εμπρός προσκέφαλα. Παρόλα αυτά, ο «αέρας» για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω είναι αρκετά μεγάλος, αφού ακόμα και άτομα ύψους 1,80 μέτρων μπορούν να καθίσουν άνετα.
Σχολιάστε |
Όλα τα ηλεκτρικά στην Ευρώπη μετά τον πρώτο χρόνο χάνουν περίπου το 50της εκατό της αξίας τους . Μεγάλη πατάτα τα ηλεκτρικά
Προβολή περισσότερων σχολίων
μονο; και μακρια πηγε
Να ξεκινάς σπο Γιάννενα για Αθήνα με το Playmobil κ να μη φτάνεις
Ούτε καν.
Όταν θα αρχίσουν να κρέμονται σαν τα μακαρόνια οι μπαλαντέζες απ' τα μπαλκόνια, τότε θα γελάνε μέχρι κι οι περαστικοί μετεωρίτες !!!
Δίνουν και δώρο μια γεννήτρια 20κιλοβατ ...
Ποσο βλακας πρεπει να αισθάνεσαι οταν συνηδητοποιεις που πετας τα λεφτα σου. Κοροιδευουν τον κοσμο.
Και χωρίς καμία κατανάλωση εν ώρα ταξιδιού γιατί κατεβαίνει η αυτονομία στα 150 χλμ
Όλοι στα ιαπωνικά και στα Κορεάτικα και είσαι ήσυχος
Τεφαρίκι λέμε. Οι αυτονομίες των ηλεκτροκίνητων είναι σαν τις ηλικίες, το ύψος και το βάρος των γυναικών. Αν σου λέει η εταιρεία 350 χμ αυτονομία υπολόγισε 230! Ακριβώς όπως όταν μια γυναίκα δηλώνει 39 ετών 1,70 ύψος και 65 κιλά υπολογίζεις 48 ετών, 1,63 ύψος και 74 κιλά, τουλάχιστον.😆
Ηλεκτροκίνητο.Και να σου τύχει κάτι σαν αυτό που έγινε πέρυσι στην Αττική οδό και τα ηλεκτρικά έμεναν όλα από ρεύμα.
Βρείτε και διαβάστε αυτό το τεστ και θά δείτε πόσο φτάνουν σε ταξίδι και το τεστ είναι με τα μεγάλα ηλεκτρικά. Τα μικρά ούτε μέχρι το Ξυλόκαστρο!!!
φυσικό αέριο. Οτι καλύτερο 290km με 120km/h εθνική οδός μολις 12.20 ευρώ
δεν υπάρχει φυσικό αέριο με 1.000 αυτονομία κάπου στα 250km με 10κιλα μποτίλια. Πράγματι καλούτσικη λύση αλλά πρόβλημα ο ανεφοδιασμός. Τον χειμώνα δεν μπορείς να γεμίσεις. Παγώνει.
Ηλεκτρικά θέλουν. Γιατί δεν προωθούν τα φυσικού αερίου με αυτονομία 1000χλμ???
Βενζίνη, ο ΒΑΣΙΛΙΆΣ, τί όχι????
Είναι που μας τα έχουν κάνει πεπόνια λέγοντάς μας να πάρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Καληνυχτα ηλεκτροκινηση
Βγάζουν τώρα το καινούργιο μοντέλο...
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να καναν κατι τετοιο οι Γερμανοί...🤭😋🤣
Παπατζα τα ηλεκτρικα
Οι Γερμανοί πάντα ήταν πρωτοπόροι στη ρεμουλα και την κομπίνα. Δεν είχαν κάνει κάτι ανάλογο με το Dieselgate παλιά;
Απατεώνες Η χειρότερη εταιρία
Αν είναι ηλεκτρικό τότε δεν είναι αυτοκίνητο...αν είναι αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι ηλεκτρικό, απλά πραγματάκια
σε απολυτη αναλογια με το γκολφακι που καιει λαδια, το id7 θα παραγει αεργα! 😝
Με ΦΠΑ είναι αυτά τα χιλιόμετρα 🤣🤣
Ρίξε επάνω το γνωστό τσιπάκι να το ευχαριστηθεί ο κόσμος να βλέπει χιλιόμετρα. Αθήνα Πάτρα 486 χιλιόμετρα με μια πεταλιά😂😂😂😂
Θα κουβαλάει μαζί του γεννήτρια
Θα πάρω ένα με δύο μπαταρίες για να με βγάλει
Έχεις καταντήσει μάστιγα η νοθεία στα καύσιμα.. 😂
Ηλεκτρικό σκουπιδ Lpg μέχρι να σβήσει ο ήλιος
Βαθύ μπλε και ύφαλος στον πάτο για τα ψάρια
Εντάξει η volkswagen όπως και τότε με το πετρέλαιο σε ένα μοντέλο της που έκλεβε σε κατανάλωση είναι μαθημένη.... στη λαμογια!!!!!
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ…DIESELGATE…😂😂😂ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ
Καλημέρα σε όλους. Ταυτόχρονα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, εμφανίστηκαν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ( πηγές του Internet ). Αυτό έγινε πριν 100 και πλέον χρόνια. Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου όλα αυτά τα χρόνια εξελίχθηκαν στο έπακρο και ακόμα συνεχίζουν. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έμειναν στάσιμα. Αυτά σχεδιάστηκαν να εξυπηρετούν τη πόλη και όχι να κάνουμε ταξίδια 500 χλμ , όπως κάνουν τα βενζινοκίνητα. Η σύγκριση δεν υπάρχει. Είναι μια μεταβατική τεχνολογία, μέχρι κάτι άλλο. Θα είναι το υδρογόνο, το υγραέριο ή κάτι άλλο δεν το ξέρουμε...Στη παρούσα κατάσταση ΚΑΝΕΝΑ ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καλύτερο από αντίστοιχο βενζινοκίνητο....
Κάτσε ρε φιλαράκο. Πώς είναι δυνατόν να είναι ιδανικό για τον αυτοκίνητοδρομο με 350χλμ αυτονομία; Σκέψου πόσες δεκαετίες έχεις να βγεις εθνική οδό ρε αρθρογραφε που μας πασαρεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες
German statistics
Αρνούνται να βγάλουν σωστό αμάξι οι απατεώνες αυτοί....
60000 για να πας αθηνα - πάτρα και αν!
Από ηλεκτρικό μόνο Tesla αν σαρεσει η γρήγορη επιτάχυνση και δεν είσαι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας. Στην Ελλάδα προς το παρόν μόνο για ηλεκτρικό ποδήλατο είμαστε δεν υπάρχουν υποδομές
Έχουμε συνηθίσει από ψέματα.....
Όλη η διαδικασία προώθησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τον ειδικό τύπο θυμίζει την "ανεξάρτητη" δημοσιογραφία των γνωστών βορθοκάναλων. Το λυπηρό είναι ότι ακολουθούν και τα 2-3 μέσα που μέχρι σήμερα θεωρούνταν αντικειμενικά και αξιόπιστα.
Αυτά τα αμάξια μου θυμίζουν όταν ήμουν μικρός που μου πήρε ο πατέρας μου ένα τηλέκατευθυνομενο έφερνε 4 μπαταρίες και μεγάλη χαρά να το παίξω αλλά η χαρά έφυγε όταν μετά από 10 λεπτά ήθελε μπαταρίες και της αγόραζα την μια μετά την άλλη, και τελικά πήρα επαναφορτιζομενες και εκεί με μεγάλη χαρά ότι θα παίζω συνέχεια έπρεπε να περιμένω κάνα εξαωρο τουλάχιστον για να φορτώσουν ...τελικά τα ηλεκτρικά μια απογοήτευση...
Vw είναι,τι περιμένατε
Και άμα το πας φουλ γκάζι κόψε και άλλο , νομίζουν ότι το ρεύμα θα είναι τσάμπα εκεί που θα το μπριζονουν έχει να πέσει γέλιο ....
Κάτι ηλεκτρικές σκούπες έχουν μεγαλύτερη αυτονομία....Απάνω του ρε λύκοι....αγοράστε κουζινομηχανες αβέρτα....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Δλδ μια 5μελης οικογένεια με τίγκα φορτωμένο ( ως είθισται) αυτοκίνητο και με ταχύτητα 130-140... πάει άνετα μέχρι Κόρινθο... μιλάμε για φοβερά ταξίδια.
Λογικά αν αλλάξεις τα μπουζοκαλωδια, τα λάδια και τους αισθητήρες θα φτιάξει... Τι όχι??? Άιντε από εδώ με τα σκουπακια
Με πέντε βαθμούς κάτω απ το μηδέν, τι αυτονομία έχει??
Μπουρδελ@
Κλασικοί απατεώνες,,όμιλος VW
Θεσσαλονίκη-Αθηνα σε δυο μέρες. Μια χαρά...
Η συγκεκριμένη εταιρεία δεν είναι και πολύ αξιόπιστη
Ηλεκτρικά= πεταμένα λεφτά με ένα σωρό προσχήματα
Ιδανικό για αυτοκινητόδρομο με 350 χιλιόμετρα αυτονομία;;;;
Με -2 βαθμους , επεσε στο μισό;;;;;Δηλαδή Αν το παραγγειλει κάποιος απο το Νευροκόπι Δράμας , θα μπορει να πηγαινει απο το σπίτι του , μεχρι την πλατεια του χωριου;;;;;;;
Ενώ τα υπόλοιπα ηλεκτρικά βγάζουν όσα λένε...
Η γεννήτρια είναι στον στάνταρτ εξοπλισμό,η στα έξτρα;;
Όσο για την θέρμανση καμπίνας,στα κινέζικα σάιτ πουλάνε κάτι θερμάστρες πετρελαίου,μπιζου!!!και πολύ οικονομικές,ας τις βάλουν στον στάνταρτ εξοπλισμό!!
Με τους ταχυφορτιστες,η μπαταρία υπερθερμαίνεται,και μειώνεται η ζωή της,όπως και στα κινητά .
Πρώτη φορά που έχει ξανασυμβεί, να ψεύδεται η χώρα των ναζί (τυχαία η ομοιοκαταληξία)
Έλα??? Πέφτω από τα σύννεφα!!!!!
Φάτε σανό με το μύθο της ηλεκτροκίνησης...
Βάλτε την ηλεκτροκίνηση στην θέση που της ανοίκει! ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ...
Η μία αποτυχία μετά την άλλη ... Χαχαχαχαχαχαχα
Χιλιόμετρα πίστας πάντα Κ Όχι ΑΡΑΧΩΒΑ Κ Πήλιο ΞΥΠΝΑΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ
Εδώ κάποτε η VW έλεγε ότι το αυτοκίνητά της είναι euro 6 και σε κάθε αλλαγή ταχύτητας βγάζαν τοσο καπνό λες και είχανε εκλέξει νέο πάπα
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο = Πεταμένα λεφτά.
250 και αν τα βγάλει
Φαντάζεσαι να ξεκινάς από Θεσσαλονίκη για Αθήνα και να φτάνεις ...την άλλη εβδομάδα;
Υπάρχει έκδοση με 77 και 86άρα μπαταρία , νομίζω η δεύτερη κάνει παραπάνω χιλιόμετρα γύρω στα 500. Υπάρχει και station έκδοση πού είναι και πιο ωραία και θα έχει έκδοση με ποιο οικονομικό εξοπλισμό από την sedan.
Άμα βγάλετε κανένα τασι κανένα τασάκι θα ελαφρύνει λίγο ο τάφος με τις μπαταρίες και θα πάρει ακόμα 2-3 χιλιόμετραχαχαχα
Δε μας χ€ζετε με τα μπ0¥ρδελα τα ηλεκτρικα ; πειτε στον κοσμο τι χρειαζεται για να κατασκευαστει η μπαταρια για ενα τετοιο οχημα , πειτε οτι κοστιζουν να τα αγορασεις απο 35.000€+ , οτι το ρευμα που καινε ΔΕΝ ειναι απο οικολογικες πηγες ενεργιας ειδικα αστην Ελλαδα , οτι αν οι κιλοβατωρες που τρωει καθε μερα προστεθουν στην οικιακη καταναλωση η δεη απλα σε γ@μhs€ , και οτι για να πας Αθηνα - Λαρισα πρεπει υποχρεωτικα να κανεις σταση 90' στην Αταλάντη για να φορτισεις το γ@μήδι , πειτε οτι χρεωνουν 3€ να κουμπώσεις τον φορτιστη και 0.3€/1' και οτι για να βγαλεις την αυτονομια που λεει ο κατασκευαστης , πρεπει να : πηγαινεις χαλαρα μεχρι 100 , με κλειστα παραθυρα , χωρις a/c , χωρις καθολου φορτιο και χωρις αερα ή βροχη.
Αθήνα Θεσσαλονίκη τουλάχιστον 12 ώρες με την απαιτούμενη φόρτιση , φαγητό και ξενοδοχείο στο λογαριασμό παρακαλω
Η VW μας έχει τρελάνει στο ψέμα. Υπερεκτιμημένα αυτοκίνητα.
KOYVAGEN , DAS IST AUTO , RAUSSSCHHHHHH
Τιμούλα από το Ράϊχσταγκ ?
Εεεεε το φωνάζουμε!!!! Είναι άχρηστα!!
Tesla for ever,παρά τα μέτρια πλαστικα-συναρμογη.ΕΑΝ ένα τεράστιο εάν ..... ...αποφάσιζα για ηλεκτρικό.
Σίγουρα θα καίει και λάδια χαχαχα
Απατη
Η διάσημη γερμανική τεχνολογία
μουφα το εργαλείο τελικά
Ολο δικο σας,καλοριζικο🤣
Ούτε τζάμπα...
Πρώτη φορά τους ξανασυμβαίνει να λένε άλλα και να ισχύουν άλλα.Γερμανικά=καυτός Ινδιάνος
Τριχες
Πέφτει δούλεμα χοντρό.
Γερμανοί απατεώνες όπως πάντα!
oλο φευτιές!!!!!🤣🤣
Πόσο κάνει η μπαταρία να την αλλάξεις?
Κι άλλες υποσχέσεις της ;
Και πάλι καλά...!
Πριν diesel gate τώρα battery gate!
Το τέλος της ηλεκτροκίνησης....
Για τον έλεγχο, τον περιορισμό, την χειραγώγηση...αυτά.
Ε βαγκ είναι τι περίμενες;
Νιάου..
Όλα τα γερμανικά πατάτες είναι
Όπως είναι μπλε στη θάλασσα κατευθείαν...
Καλύτερα με ποδήλατο
Ta parapona s aftus pu ta protinune xoris na exun idea apo aftokinita… gia osus to pirane as walun tin briza eki pu kserune
Καλοταξ.....ωωω περίμενε θέλει φόρτιση!!!!
Τι πιο σύνηθες θα έλεγε κανείς
Ούτε για κοτετσι κανει🤣🤣
E-gate
The battery gate
Χαχαχαχα
Τι 30 τι 40 τι 50
Das auto 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ωραιο στην εμφανιση, συχρονο, αλλα το προτιμω υβριδικο, τουλαχιστον...
Για ηλεκτρική σκούπα καλο ειναι
Γερμανοί.... ποτέ δεν λένε αλήθεια
Πρώτη φορά λέει ψέματα ???
Απάτη τα ηλεκτρικά
Να το εχετε να το χαιρεστε.Προτιμω ΜΜΜ.
Μακριά και αγαπημένοι
Κρατηστε το για παρτυ σας!!! 🤣🤣🤣🤣
Και πάνω από όλα, παράλογα κακοσουλούπωτο αυτοκίνητο.
Μα αφου ειναι πρωτοποροι , ετσι λεει ο νιονιος
Και αν έχει παγωνιά κλαις
Απαίσιο ενεργοβόρο τέρας.
Ραπτομηχανές.
Κοροιδια και πανακριβα τα ηλεκτρικα
Δεν είναι πρώτη φορά
Made in Greece
Σε κανονικες θερμοκρασιες τι αυτονομια εχει ?