Στο εσωτερικό υλικά επένδυσης που παραδοσιακά παραπέμπουν σε λιμουζίνες όπως είναι το ξύλο, δεν προσφέρονται για το XC40
Με το XC40 η Volvo εισέρχεται σε μια κατηγορία με δυνατούς αντιπάλους, όπως είναι το VW T-Roc, η BMW X1 και η Mercedes GLA. Το εσωτερικό κατά συνέπεια, πρέπει να είναι ανάλογα δυνατό σε εμφάνιση και λειτουργικότητα, όπως στα XC60 και XC90. Οι ξύλινες επενδύσεις δεν φαίνεται να έχουν καμία θέση στην καμπίνα του νέου μικρού SUV, σε αντίθεση με τα φιλέτα αλουμινίου αλλά και έναν κανονικό πλαστικό χάρη του Γκέτεμποργκ που κοσμούν το εσωτερικό του XC40. Και αν κάποιος θέλει περισσότερο χρώμα, μπορεί να παραγγείλει κόκκινες επενδύσεις στα καθίσματα και πορτοκαλί μοκέτα. Συνολικά πάντως, όλα τα υλικά που εντοπίζονται στην καμπίνα και όχι μόνο, είναι ποιοτικά και δίνουν σπιτική αίσθηση, όπως κάνει η τσόχα στις επενδύσεις των θυρών και στην επένδυση της οροφής. Για το σύστημα ψυχαγωγίας, η οθόνη ελέγχου είναι 9 ιντσών. Οι αεραγωγοί παραπέμπουν άμεσα στη λιμουζίνα S90. Συνολικά, το XC40 με τις μικτές του διαστάσεις δείχνει πιο γωνιώδες από τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας XC, μια και οι μικρές του διαστάσεις σε σχέση με εκείνα, προβάλλουν περισσότερο τη σχεδίαση.
Εξοπλισμός: Με τα βοηθητικά για τον οδηγό συστήματα των XC60 και XC90
Όλα εκείνα τα συστήματα στην υπηρεσία του οδηγού που βρίσκει κανείς στα XC60 και XC90, δίνουν το παρόν και στο νέο XC40, στον προαιρετικό εξοπλισμό του οποίου βρίσκουμε και το πακέτο Intellisafe. Με το Pilot Assist που περιλαμβάνεται σε αυτό, το XC40 είναι μερικώς αυτόνομο στην οδήγηση μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Σε ότι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό, η Volvo προσφέρει το νέο μοντέλο με τρία επίπεδα: το βασικό Kinetic, το ενδιάμεσο Momentum και το κορυφαίο Sensus. Στη Momentum βρίσκουμε τροχούς 18 ιντσών, το ανώτερο επίπεδο στην οθόνη ελέγχου του συστήματος ψυχαγωγίας, LED φώτα εμπρός και δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα. Στην Sensus βρίσκουμε επιπρόσθετα το ηχοσύστημα με τα 8 ηχεία και το νέο Fresh Air Subwoofer, το οποίο φτάνει την ποιότητα της ακρόασης μουσικής, σε επίπεδα ειδικά μελετημένης αίθουσας. Μικρές λεπτομέρειες στη σχεδίαση προορίζονται να κάνουν την καθημερινότητα πιο εύκολη και τέτοιες είναι η ειδική διαμόρφωση του χώρου μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού αλλά και η δυνατότητα μετακίνησης του κάδου που υπάρχει ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα προκειμένου να αξιοποιηθεί διαφορετικά ο χώρος. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, υπάρχει και το R-Design που απευθύνεται σε κοινό με πιο sport διαθέσεις. Εδώ οι 18άρες ζάντες έχουν διαφορετική σχεδίαση, όπως και η μάσκα εμπρός αλλά και οι απολήξεις της εξάτμισης είναι χρωμιωμένες. Για να γίνει πιο έντονη η sport διάθεση της εν λόγω έκδοσης, προσφέρεται και η δυνατότητα παραγγελίας μαύρης οροφής (Blackstone Black). Στην καμπίνα, τα πεντάλ είναι αλουμινένια και το τιμόνι διαφορετικό, όπως και τα καθίσματα έχουν πιο sport διαθέσεις και προσφέρουν πολύ καλύτερη πλευρική στήριξη, έχουν επένδυση δέρματος Νappa, ενώ και η επένδυση της οροφής είναι ανθρακί.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr