Nissan Qashqai: Έρχεται 4κινητο, με 158 ίππους και αυτόματο κιβώτιο
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nissan Qashqai: Έρχεται 4κινητο, με 158 ίππους και αυτόματο κιβώτιο

Διαβάστηκε από 17088 αναγνώστες - 20/10/2021

Το νέο Qashqai απέκτησε τετρακίνηση, που απογείωσε τις δυνατότητες του και το έκανε πιο ολοκληρωμένο από ποτέ.

Η τρίτη γενιά του Nissan Qashqai ανανεώθηκε και βελτιώθηκε σε όλα τα σημεία, με σκοπό να επιτρέψει στην κορυφή της κατηγόριας των C-SUV, που το ίδιο έχει δημιουργήσει. Το ιαπωνικό SUV έρχεται με δυο διαφορετικούς σε απόδοση υβριδικούς κινητήρες 1.300 κυβικών εκατοστών, 140 ίππους και 158 ίππους, ενώ υπάρχει και η επιλογή μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου κιβώτιου. Πλέον είναι διαθέσιμο και με τετρακίνηση, που όμως συνδυάζεται μόνο με τον πιο ισχυρό κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο Xtronic κι είναι διαθέσιμη από την έκδοση N-Connecta.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Αεροδυναμικός σχεδιασμός για το Nissan Qashqai

Όπως και στις δικίνητες εκδόσεις, έτσι και στη τετρακίνηση, το νέο Qashqai ξεχωρίζει χάρη στη μοντέρνα σχεδίαση του και στα αεροδυναμικά του στοιχεία.  Με έντονες γωνίες κι αρκετά τονισμένο τον εμπρός πρόβολο, όπου ξεχωρίζει η μάσκα V-Motion με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Στο πίσω μέρος, τη διαφορά κάνουν τα διαιρούμενα φώτα και το όνομα του μοντέλου, στο κέντρο της πόρτας του πορτμπαγκάζ.




Ποιοτικό και μοντέρνο το εσωτερικού του Nissan Qashqai

Αρκετά μοντέρνα και η καμπίνα του Nissan Qashqai, με τα υλικά της να είναι ποιοτικά και με στιβαρή συναρμογή. Το εσωτερικό του νέου Nissan Qashqai είναι γεμάτο από ψηφιακά στοιχεία και νέες τεχνολογίες, ενώ τα καθίσματα είναι άκρως βολικά με δυνατότητα να σου κάνουν μέχρι και μασάζ. Πιο ευρύχωρο από το προκάτοχο του, μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 5 ενήλικες, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 436 λίτρα. Η μεγάλη διαφορά που συναντάμε στη 4κινηση έκδοση, σε σχέση με τη 2κινητη, είναι ο περιστροφικός διακόπτης επιλογής οδηγικών modes, που εκτός από τη χαρτογράφηση του κινητήρα ρυθμίζει και το ποσοστό της μετάδοσης ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »