autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Nissan Qashqai e-Power 190 PS: οδηγούμε το υβριδικό SUV
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nissan Qashqai E-POWER 190 PS, Τιμή 21/01/2025: 39 990€

Nissan Qashqai e-Power 190 PS: οδηγούμε το υβριδικό SUV

21/1/2025

Η τρίτη γενιά Qashqai είναι πλήρως ανασχεδιασμένη και με νέο σύστημα infotainment.
8,3 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα χάρη σε βενζινοκινητήρα 158 PS και ηλεκτροκινητήρα 190 PS.
Οικονομικό μόνο με «ελαφρύ» πόδι, σε δυναμική οδήγηση καίει 10 λτ./100 χλμ.
Ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό, χαρακτηριστικά του Qashqai (πορτμπαγκάζ 455 λτ.).

Η τρίτη γενιά Qashqai είναι πλήρως ανασχεδιασμένη και με νέο σύστημα infotainment.

H ιστορία του Qashqai ξεκίνησε πριν 17 χρόνια, τον Φεβρουάριο του 2007, όταν η Nissan παρουσίασε για πρώτη φορά το συμπαγές SUV. Από τότε, κέρδισε πάνω από εκατομμύρια πελάτες. Ωστόσο, με τα χρόνια, κι άλλοι ανταγωνιστές άρχισαν να «τσιμπούν» από την πίτα πωλήσεων των SUV, και δεν ήταν μέχρι την τρίτη γενιά του που οι πωλήσεις άρχισαν να αυξάνονται ξανά. Για να εξασφαλιστεί ότι αυτό θα συνεχιστεί, η τρίτη γενιά που παρουσιάστηκε το 2021 έχει ανανεωθεί εκ νέου. Η γρίλια και τα εμπρός φώτα έχουν αλλάξει, ενώ στο πίσω μέρος, τα φώτα έχουν πάρει νέα εσωτερική σχεδίαση και έτσι εμφανίζουν μια διαφορετική γραφική απεικόνιση φωτός. Οπτικά, τέσσερα μεμονωμένα στοιχεία LED φαίνονται να «αιωρούνται». Σημαντικές τροποποιήσεις έγιναν και στο σύστημα infotainment. Η Nissan εγκατέλειψε τη δική της αρχιτεκτονική και ενσωμάτωσε τις υπηρεσίες της Google στο όχημα, μέσω του νέου Nissan Connect. Η πλοήγηση γίνεται τώρα μέσω του Google Maps ως στάνταρ, ενώ όλοι οι βοηθοί ενεργοποιούνται μέσω της Google Assistant και της γνωστής φωνητικής εντολής «Hey, Google». Αυτό επιτρέπει τον έλεγχο του κλιματισμού, της θέρμανσης καθισμάτων ή της πλοήγησης. Στην πράξη, λειτουργεί όσο ομαλά περιμένει κανείς από ένα smartphone.

8,3 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα χάρη σε βενζινοκινητήρα 158 PS και ηλεκτροκινητήρα 190 PS.

Το σύστημα κίνησης του Qashqai 1.5 VC-T e-Power λέγεται ότι είναι εξίσου καινοτόμο με το «διαφανές» καπό του, όπως εμφανίζεται από τις περιμετρικές κάμερες που επιτρέπουν να δεις από την κεντρική οθόνη μέσα από το καπό. Οι εμπρόσθιοι τροχοί κινούνται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα των 190 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία 1,95 kWh. Αυτή με τη σειρά της παίρνει την ενέργειά της από έναν τρικύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,5 λτ. και 158 ίππων, ο οποίος κινεί μία γεννήτρια για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η ώθηση είναι άμεση και γραμμική, ακριβώς όπως σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σε δυναμική οδήγηση, η επιτάχυνση του crossover φαίνεται αρκετά γρήγορη, χάρη στη μέγιστη ροπή των 330 Nm. Με βάση τις μετρήσεις μας, διαπιστώσαμε ότι η επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από πλήρη στάση διαρκεί 8,2 δευτερόλεπτα. Είναι ακριβώς αυτή η συνθήκη που ίσως ώθησε την Nissan να επισημάνει στη διαφήμισή της ότι η οδήγηση μοιάζει με οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, «απλά χωρίς φόρτιση». Αυτό που παραλείπει να αναφέρει το μάρκετινγκ εδώ είναι ότι για να λειτουργήσει το όχημα με ηλεκτρική ενέργεια, πρέπει να βασίζεται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μόλις επιταχύνει κανείς λίγο περισσότερο ή οδηγήσει με ταχύτητα άνω των 60 χλμ./ώρα, ο συνήθως ήσυχος τρικύλινδρος κινητήρας αρχίζει να ακούγεται αισθητά.

Οικονομικό μόνο με «ελαφρύ» πόδι, σε δυναμική οδήγηση καίει 10 λτ./100 χλμ.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης καταναλώνει περισσότερη βενζίνη απ ΅ ό,τι αναφέρει ο κατασκευαστής. Ενώ η Nissan δηλώνει 5,2 λτ./100 χλμ., εμείς μετρήσαμε 6,6 λτ./100 χλμ.. Αν δώσετε στον 1.5 VC-T e-Power αρκετό γκάζι, θα πλησιάσετε εύκολα το όριο των 10 λτ./100 χλμ. Σε αυτοκινητόδρομο, μπορείτε να κινηθείτε γρήγορα με τη ροή της κυκλοφορίας, αλλά η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή γι' αυτό. Με 9,5 λτ./100 χλμ. που μετρήσαμε, ο τρικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος κινεί μόνο μία γεννήτρια, καταναλώνει σημαντικά περισσότερο στη λειτουργία sport από έναν τετρακύλινδρο με υποστήριξη 48-βολτ. Ωστόσο, αν οδηγείτε με το πόδι ελαφρά στο γκάζι, μπορείτε επίσης να φτάσετε τα 4,8 λτ./100 χλμ., όπως κάναμε εμείς στη λειτουργία eco. Στο τέλος, δεν είναι και τόσο δύσκολο, καθώς το Qashqai δεν είναι ιδιαίτερα δυναμικό σε αυτή την έκδοση κίνησης. Φυσικά, τα συστήματα υποβοήθησης έχουν πάντα λόγο. Το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας δονεί το τιμόνι πριν καθοδηγήσει βίαια το αυτοκίνητο πίσω στη λωρίδα. Αλλά αυτό λειτουργεί μόνο αν έχει ενεργοποιηθεί το πλήρες ημι-αυτόνομο πρόγραμμα οδήγησης.

Ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό, χαρακτηριστικά του Qashqai (πορτμπαγκάζ 455 λτ.).

Ο οδηγός αποφασίζει πώς θα λειτουργούν τα συστήματα ασφάλειας, χρησιμοποιώντας τα συμβατικά κουμπιά στο τιμόνι. Το μενού που ανοίγουν χρειάζεται εξοικείωση, αλλά στο τέλος βοηθά τον οδηγό να μην αισθάνεται υπερβολικά καθοδηγούμενος από τους, καμία φορά ενοχλητικούς, βοηθούς οδήγησης. Είναι επίσης ευχάριστο ότι ο κλιματισμός μπορεί να ελεγχθεί ξεχωριστά χρησιμοποιώντας έναν περιστροφικό διακόπτη. Η είσοδος στο αυτοκίνητο είναι εύκολη, καθώς οι πόρτες ανοίγουν πλατιά, ενώ τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό δεν φαίνονται φτηνά σε κανένα σημείο. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι λιγότερο πολυτελής από τα εμπρός καθίσματα και ο χώρος για τα γόνατα και το κεφάλι δεν είναι τόσο άνετος για τους ψηλότερους επιβάτες. Παρόλα αυτά, ο χώρος αποσκευών είναι τόσο ευέλικτος, όσο και κατάλληλος για ταξίδια, με 455 έως 1440 λίτρα και διπλό δάπεδο φόρτωσης. Συνολικά, το Qashqai προσφέρει ό,τι το έκανε πάντα να ξεχωρίζει. Είναι ένα επιτυχημένο crossover που θα αρέσει σε πολλούς ανθρώπους. Για να το αποκτήσει κανείς στην χώρα μας, θα πρέπει να διαθέσει 39.990 ευρώ για την εισαγωγική του έκδοση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις