autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ηλεκτρικό «φορτηγό»

Διαβάστηκε από 8399 αναγνώστες - 14/6/2019

Παρόλο που πρέπει να κάνουν υπομονή για άλλους εννέα μήνες, σε μας επιτράπηκε να το οδηγήσουμε. Επισήμως, το αυτοκίνητο δοκιμής εξακολουθεί να φέρει τον τίτλο "Concept EQV". Και αν κοιτάξετε προσεκτικά, γνωρίζετε ήδη το αυτοκίνητο από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο. Αλλά επειδή σχεδόν τίποτα δεν θα αλλάξει μέχρι την έναρξη της σειράς λίγο πριν τη στροφή του έτους, εκτός από τις ζάντες και τα χρώματα, η πρώτη βόλτα ήδη μας επιτρέπει να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα, άκρως ενθαρρυντικά. Παρόλο που η Mercedes έχει πρόσφατα ανανεώσει την V-Class και δημιούργησε επίσης ένα νέο, ισχυρότερο και οικονομικότερο κινητήρα diesel, εντούτοις εξακολουθεί να εξελίσσεται. Το καταλαβαίνεις όταν μεταβαίνεις στο EQV. Υπάρχει μια παραδεισένια σιωπή, και πραγματικά αισθάνεσαι λίγο σαν να είσαι στο διάστημα. Η εκτόξευση του EQV ταιριάζει επίσης με αυτή την αίσθηση που αποκομίζεις.



Σίγουρα, το αυτοκίνητο παραμένει ένα μεγάλο κουτί, και η βαριά μπαταρία στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου χαμηλώνει το κέντρο βάρους, και επηρεάζει το συνολικό βάρος. Όμως η ηλεκτρική V-Class δεν δυσκολεύεται από αυτό, τουλάχιστον για τα πρώτα μέτρα. Φυσικά, θα χρειαστεί λίγο περισσότερη υπομονή για να προσπεράσεις τον αυτοκινητόδρομο. Εξάλλου, αν θέλετε πραγματικά να ξέρετε, μπορείτε να κάνετε αρκετά πράγματα με το EQV. Και όχι μόνο για μερικά μέτρα. Με τη μπαταρία των 100 kWh και την βασική αυτονομία των 400 χιλιομέτρων, το ευρύχωρο  cruiser είναι καλό για μεσαίες αποστάσεις. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η λειτουργία της ηλεκτρομηχανολογίας στο EQV.



Παρά την τεράστια μπαταρία στο πάτωμα του αυτοκινήτου, το μεγάλο βαν δεν χάνει ούτε σε χώρο ούτε σε μεταβλητότητα. Μπορείτε να τοποθετήσετε μεμονωμένα καθίσματα ή πάγκους, να γυρίσετε οποιαδήποτε έπιπλα, να μετακινήσετε ή απλά να αφαιρέσετε τα πάντα. Το EQV προσφέρει επίσης χώρο για έως και οκτώ άτομα ή πολύ περισσότερο από δύο κυβικά μέτρα για κιβώτια και βαλίτσες. Νέο είναι και το πιλοτήριο. Ενώ η πρόσφατα αναθεωρημένη ντίζελ V-class συνεχίζει να πορεύεται με το παλιό infotainment, το EQV παίρνει το πρωτοποριακό σύστημα MBUX με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Αυτό είναι απαραίτητο επειδή η διαχείριση προεπιλογής και φόρτισης για το EQV γίνεται μέσω αυτού του λειτουργικού συστήματος και διαφορετικά δεν θα έχετε πρόσβαση στον ενσωματωμένο υπολογιστή από το κινητό σας τηλέφωνο.



Ευρύχωρο, πρακτικό και μεταβλητό όπως πάντα, ήσυχο και καθαρό, με αξιοπρεπή απόδοση και αξιοσέβαστη αυτονομία. Έτσι, η V-Class αποδεικνύεται ότι προσκαλεί ακόμη και όσους επιλέγουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό έχει εξαπλωθεί ακόμη και στην Καλιφόρνια. Παρόλο που ο Elon Musk δεν γνωρίζει ακόμα το EQV, έχει ήδη κλείσει το μάτι στον κλάδο βαν της Mercedes και σκέφτεται σοβαρά για μια ενδεχόμενη συνεργασία.
 
Συμπέρασμα: Επιτυχημένη, αυτή η ηλεκτρική V-Class. Ευρύχωρο, πρακτικό και μεταβλητό όπως πάντα, άνετο στην οδήγηση με την ηλεκτρική μονάδα, καθαρό και ήσυχο. Το EQV δεν μπορεί να αλλάξει τα βασικά ζητήματα της ηλεκτρικής κίνησης: μεγάλο βάρος, περιορισμένη αυτονομία, ζουμερές τιμές, έλλειψη υποδομής...
 

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει