Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Οδηγούμε το Toyota GR86: Ο τελευταίος γνήσιος Σαμουράι
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το Toyota GR86: Ο τελευταίος γνήσιος Σαμουράι

25/11/2022

Ατμοσφαιρικός κινητήρας, χειροκίνητο σασμάν και πίσω κίνηση με μπλοκέ διαφορικό! Η αγία τριάδα της αγνής οδηγικής απόλαυσης τείνει να γίνει σαν τους δεινόσαυρους, εξαφανισμένη. Ευτυχώς το Toyota GR86 συνεχίζει να επενδύει στην καρδιά των οδηγών! Το οδηγήσαμε και δεν ξεκόλλαγε το χαμόγελο από το πρόσωπο μας!

Το Toyota GR86 είναι ένα από τα τελευταία καθαρόαιμα σπορ μοντέλα

Το Toyota GR86 είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα που πραγματικά έχουν ένα συγκεκριμένο προσανατολισμό. Σε μια εποχή που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν τα οχήματα τους να είναι ταυτόχρονα άνετα, σπορ, πρακτικά και με χώρους, το ιαπωνικό μοντέλο, το μόνο που το νοιάζει είναι να θεωρείται ένα καθαρόαιμο σπορ όχημα! Και το πετυχαίνει στο απόλυτο!




Μπορεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά του GR86 να μην ενθουσιάζουν με την πρώτη ματιά. Οι 235 ίπποι, τα 250 Nm ροπής και η τελική των 226 χλμ./ώρα δεν είναι νούμερα που θα φοβερίσουν τους αντιπάλους του ή θα προκαλέσουν ρίγη στο άκουσμα τους. Όμως βλέποντας το σουλούπι του Toyota και δη το χαμηλό του ύψος, καταλαβαίνεις ότι κάτι ιδιαίτερο παίζει με το συγκριμένο Ιάπωνα.

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Αγωνιστικό αλλά και high-tech το εσωτερικό του Toyota GR86

Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Toyota GR86 καταλαβαίνεις από την πρώτη στιγμή ότι έχει άμεση συγγένεια με το GT86 που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Subaru το 2012. Σίγουρα δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις premium, αλλά ο συνδυασμός δέρματος, πλαστικού κι αλκαντάρα βγάζει ένα ιδιαίτερο αέρα που σε βάζει σε μια πιο «αθλητική» διάθεση. Βέβαια οι άνθρωποι της Toyota έχουν βάλει το χεράκι τους σε κύρια σημεία, αναβαθμίζοντας το τεχνολογικό υπόβαθρο του GR86



Αρχικά ο πίνακας οργάνων είναι πλέον πλήρως ψηφιακός κι εμφανίζει ενδείξεις όπως δυνάμεις G, καμπύλη ισχύος και θερμοκρασία λαδιού, ενώ στο track mode εμφανίζει ένα shift light που προειδοποιεί τον οδηγό να αλλάξει ταχύτητα. Ταυτόχρονα η κεντρική οθόνη αφής απέκτησε ένα πιο γρήγορο λογισμικό και διαθέτει καλύτερα γραφικά, αλλά συνεχίζει να χρειάζεται καλώδιο για να αντικατοπτρίσει την οθόνη του κινητού, ενώ δεν έχει ούτε σύστημα πλοήγησης. Τα καθίσματα έχουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, αλλά τοποθετούν τον οδηγό πιο ψηλά από το συνεπιβάτη, ενώ ο χειρισμός των μοχλών των φλας είναι λίγο ιδιότροπος.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε