autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ατμοσφαιρικός κινητήρας με 235 ίππους και 250 Nm ροπής για το Toyota GR86

Ατμοσφαιρικός κινητήρας με 235 ίππους και 250 Nm ροπής για το Toyota GR86

Διαβάστηκε από 14942 αναγνώστες - 18/12/2023

Βέβαια όταν ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 2,4 λίτρων πάρει μπροστά και πιάσει την κατάλληλη θερμοκρασία, όπου μπορούν να ξεδιπλωθούν πλήρως οι αρετές του, όλα τα άλλα περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Το νέο υπερκυβισμένο μοτέρ του Toyota GR86 δεν έχει καμία σχέση με το «αδιάφορο» 2λίτρο που φόραγε το προγενέστερο μοντέλο. Οι 235 ίπποι και τα 250Nm ροπής, που έρχονται από τις 3.700 στροφές, όχι μόνο κινούν εξαιρετικά γρήγορα του το αμάξωμα των 1.278 κιλών (μεικτός βάρος 1.670), αλλά κρύβουν έντεχνα το επιπλέον βάρος του σε σχέση με το GT86. To 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 6,6 δλ, με το πλαίσιο, του οποίου έχει αυξηθεί κατά 50% η ακαμψία, να διαχειρίζεται με μαεστρία τις δυνάμεις που του ασκούνται.
 

Το Toyota GR86 θα κάνει όλα τα χατίρια του οδηγού

Με το DNA του να έρχεται κατευθείαν από τα βουνά της Ιαπωνίας, το Toyota GR86 νιώθει σαν το σπίτι του όταν βρίσκεται σε στενούς ελικοειδείς δρόμους, όπου μπορεί να ενώσει τις στροφές, είτε ακολουθώντας αγωνιστικές γραμμές, είτε ανοίγοντας τη γωνία της ουράς του. Οι 18αρες προαιρετικές ζάντες με τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 είναι η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κάνει ο εν δυνάμει ιδιοκτήτης του μοντέλου, αφού προσφέρουν εξαιρετικά περιθώρια πρόσφυσης κι απογειώνουν τις δυνατότητες του Ιάπωνα. 



Δυστυχώς οι αυστηροί περιορισμοί στο τομέα των ρύπων έχει «φιμώσει» την εξάτμιση, με τον ήχο της να είναι ουσιαστικά ανύπαρκτος και να μην ταιριάζει με τη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου. Όσο για την κατανάλωση, αυτή αγγίζει τα 8,8 λτ./100 χλμ., αλλά πραγματικά είναι το τελευταίο που θα κοιτάξεις σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο!

Το Toyota GR86 είναι ένα σύγχρονο μοντέλο που σίγουρα θα γίνει κλασσικό

Ναι, το Toyota GR86 είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, κατασκευασμένο να χαρίζει απλόχερα χαμόγελα ευχαρίστησης κι αδρεναλίνη. Βασισμένο σε μια φιλοσοφία που εξαφανίζεται, σε λίγα χρόνια θα θεωρείται κλασικό και θα μας φέρνεις μνήμες από μια εποχή που αφήσαμε λόγω ηλεκτροκίνησης.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά ΤΟΥΟΤΑ
Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι Τετρακύλινδρος, boxer
Θέση Εμπρός διαμήκης
Βαλβίδες/εκκεντροφόροι 16-Απρ
Κυβισμός κ.εκ. 2.387
Ισχύς συστήματος PS 235/7.000
Ροπή συστήματος Nm 250/3.700
Τελική ταχύτητα χλμ./ώρα 226
Κιβώτιο/σχέσεις χειροκίνητο/6
Μετάδοση στους πίσω τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι
Ρύποι CO2 209 γρ./ χγρ
Κατανάλωση (WLTP) 7,2 λτ./100 χλμ
Κατανάλωση δοκιμής 8,8 λτ./100 χλμ
Ρεζερβουάρ/καύσιμο 50 λτ//super αμόλυβδη
Χώρος αποσκευών λίτρα 276
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) χλστ 4.265/1.775/1.310
Μήκος Μεταξονίου 2.575 χλστ
Επιδόσεις  
Επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα 2,4 δευτ.
0-100 χλμ./ώρα 6,6 δευτ.
0-130 χλμ./ώρα 10,1 δευτ.
0-160 χλμ./ώρα 15,1 δευτ.
Ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα 5,4 / 6,7 δευτ. (4/5σχέση)
80-120 χλμ./ώρα 6,9/10,8 δευτ.(5/6 σχέση)
Βάρος κενό 1.278 χγρ
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά 11,4/11,4 μ.
Ύψος καθίσματος 435 χλστ
Φρένα από τα 100 χλμ./ώρα κρύα μ. 35,7
από τα 100 χλμ./ώρα ζεστά μ. 35,1
Θόρυβος με 100 χλμ./ώρα 68 dB
με 130 χλμ./ώρα 73 dB
Τιμή αρχικής έκδοσης 53.450 ευρώ


Ατμοσφαιρικό, χειροκίνητο και πισωκίνητο! Η αγία τριάδα!
Με 235 ίππους και 0-100 σε 6,6 δλ!
Πάει με το πλάι, αλλά στρίβει και τέρμα αν το θες!
Όργανα, καθίσματα και τιμόνι, σχεδιασμένα για οδηγική αδρεναλίνη!
Πιστεύεις θα λείψουν τέτοια αυτοκίνητα από την νέα εποχή ή κι ο ηλεκτρισμός προσφέρει συγκινήσεις; Έχεις να μας πεις εμπειρίες με ατμοσφαιρικά πισωκίνητα οχήματα; 


 

Σελ.
1
Οδηγούμε το Toyota GR86: Ο τελευταίος γνήσιος Σαμουράι
Σελ.
2
Ατμοσφαιρικός κινητήρας με 235 ίππους και 250 Nm ροπής για το Toyota GR86