Επιλέξαμε να οδηγήσουμε την κορυφαία diesel εκδοχή, την xDrive25d: η συγκεκριμένη X1 είναι πολύ δυνατή, αλλά και ήδη προετοιμασμένη για το μέλλον, καθώς πληροί τη νόρμα Euro-6d. Η κορυφαία diesel (25d) έκδοση και η αντίστοιχη βενζίνης (25i) δείχνουν καθ οδόν κυρίαρχες, αλλά η μεγάλη ικανοποίηση δεν προκύπτει παρά την αυξημένη ισχύ (231 PS και στις δύο περιπτώσεις).
Επιπλέον, δοκιμάσαμε και το νέο επαγωγικό φορτιστή για τα smartphones. Δυστυχώς, ένα μεγάλο iphone χωρά με δυσκολία στη σχετική θήκη, γεγονός που κάποιοι ίσως βρουν αδιάφορο, κάποιοι άλλοι πάλι όχι. Την ίδια στιγμή, η εν λόγω επιπλέον διευκόλυνση κοστίζει στη Γερμανία επιπλέον 500 ευρώ.
Πιο ουσιαστικό extra εξοπλισμό θεωρούμε τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, για περισσότερη άνεση, αλλά κοστίζουν 500 ευρώ, τον κατά το διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου πίσω ρυθμιζόμενο κάθισμα (350 ευρώ), το ρεζερβουάρ των 61 λίτρων για τις X1 20i και 25i (δηλαδή με πρόσθετο όγκο 10 l, 50 ευρώ).
Έτσι, λοιπόν, καθίσταται σαφές πως είναι δύσκολο και σπάνιο να καταφέρει ένας αγοραστής να παραμείνει στα 32.700 ευρώ της βασικής έκδοσης (sDrive 18i, 140 PS, 2WD).
Συμπέρασμα
Το facelift της X1 είναι διακριτικό. Πάντως, οι υψηλές τιμές δικαιολογούνται από την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, την αφθονία χώρων και τη γερμανική σφραγίδα του κατασκευαστή, καθώς η X1 συναρμολογείται στην πόλη του Regensburg.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr