Δεν τον παρουσιάζουμε... Καθίσαμε στην θέση του οδηγού και σας μεταφέρουμε την συμπεριφορά της μετατροπής του «Θρύλου» σε ηλεκτροκίνητο μοντέλο, όπως και το συνολικό κόστος της μετάλλαξης του.
Κατά την πρώτη συνάντησή μας με το e-Σκαραβαίο, αυτός τρέχει όπως ένα ζωάκι με μπαταρίες Duracell. Πρόκειται για ένα πράσινο Σκαραβαίο 1303, που... απήχθη από το μουσείο. Για την ακρίβεια, ήταν ένα μοντέλο για την αμερικανική αγορά, με χαρακτηριστικά φαρδείς προφυλακτήρες, μονό ψεκασμό και ένα τελικό καζανάκι εξάτμισης αντί των συνηθισμένων δύο. Στο μπροστινό μέρος μυρίζει έντονα καύσιμα, οσμή που προέρχεται από το σωλήνα εξαερισμού, ενώ πίσω ο boxer κινητήρας τίθεται εκτός λειτουργίας, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει. Έτσι, απλά!
Βέβαια, παίρνει άμεσα ξανά μπροστά, αφού μιλάμε για ένα Σκαραβαίο. Δε χρειάζεσαι κανένα ραδιόφωνο, αφού άλλωστε δεν πιάνει και κανένα σταθμό, αλλά συνολικά το απολαμβάνεις το αυτοκίνητο. Βέβαια, έχεις να κάνεις με τα χέρια πολλή δουλειά, αφού το τιμόνι δεν είναι υποβοηθούμενο, ενώ πρέπει να φρενάρεις νωρίτερα, καθώς το σύστημα πέδησης είναι απλώς χάλια...