Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ηλεκτροκίνητο ...παρελθόν!

Διαβάστηκε από 44204 αναγνώστες - 26/10/2020

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μέρη του λευκού e-Σκαραβαίου, τίποτε άλλο δεν είναι χάλια. Εντάξει, οι υπέρμαχοι της παράδοσης θα πουν πως τα πίσω φώτα είναι αυτά, που παραπέμπουν σε σίδερο σιδερώματος και προέρχονται από το μοντέλο 1302, και όχι αυτά, που θυμίζουν πόδια ελέφαντα από το 1303. Το βέβαιο είναι πως ό,τι βρίσκεται πίσω από το δεξί φωτιστικό σώμα, το γνωρίζουμε μόνο από το μέλλον. Μια πρίζα ταχείας φόρτισης, που έχει τη δυνατότητα για 50 kW, ενώ μέσα σε μία ώρα η αυτονομία του οχήματος φτάνει τα 150 km. Συνολικά, οι μπαταρίες, συνολικής χωρητικότητας 36,8 kWh, μπορούν να εξασφαλίσουν, ανάλογα και με τον τρόπο οδήγησης από 220 έως και 250 km.



Ο e-Σκαραβαίος, λοιπόν. Έχει την τεχνολογία ενός καινούργιου e-up. Ο τομέας εξαρτημάτων της Volkswagen παρέχει όλα τα καινούργια μέρη από τα εργοστάσια παροχής ανταλλακτικών για μοντέλα της σειράς. Ο λόγος γίνεται για τον ηλεκτροκινητήρα των 82 PS και το κιβώτιο μίας σχέσης, που προέρχονται από τη μονάδα του Baunatal (στο κρατίδιο της Eσης), ενώ το σύστημα των μπαταριών έχει αφετηρία το Braunschweig. Προκειμένου, όμως, όλα αυτά τα μέρη να πάρουν τη θέση τους στο Σκαραβαίο, οι απαιτούμενες επεμβάσεις είναι πολλές. Στο κάτω κάτω, οι γνώστες το γνωρίζουν καλά αυτό. Χρειάζεται λοιπόν, να ξεμονταριστούν όλα τα μέρη του αμαξώματος, όπως τα καπό, τα φτερά και οι πόρτες, να βγουν 26 βίδες και να σηκωθεί το κάλυμμα του πατώματος. Και επειδή στη συνέχεια το γκρίζο χρώμα μπορεί να εμφανιστεί με το καφέ της σκουριάς, την ανάλογη φροντίδα ανέλαβε η εταιρεία e-Classics από το Renningen, κοντά στη Στουτγκάρδη. Ο εταίρος της συνεργασίας, «Εξαρτήματα της VW», έχει εξειδικευτεί στην αναπαλαίωση παλιών αυτοκινήτων και ετοίμασε, τελικά, με τον e-Σκαραβαίο το αριστούργημά της, το οποίο εφοδιάζεται με ελαστικά, που έχουν πλάτος πέλματος 195 mm.



Και πόσο κοστίζει η απόλαυση; Με 39.900 ευρώ ο ενδιαφερόμενος αποκτά ένα πλήρες πλαίσιο με τον ηλεκτροκινητήρα, το κιβώτιο, τις μπαταρίες στο πάτωμα, τις ενισχυμένες αναρτήσεις, τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και το σύστημα πέδησης της Porsche 924. Για την τοποθέτηση των διάφορων μερών σε ένα υπάρχοντα, «καθαρό» από σκουριά Σκαραβαίο, η e-Classics παίρνει 10.000 ευρώ. Κι αν δεν υφίσταται ένας Σκαραβαίος, η προαναφερθείσα εταιρεία κατασκευάζει έναν καινούργιο. Σε αυτήν την περίπτωση, το κόστος αυξάνεται κατά 50.000 ευρώ. Ωστόσο, ο νέος e-Σκαραβαίος δείχνει τόσο καλός όσο το λευκό αυτοκίνητο των φωτογραφιών μας. Τα διάκενα των μερών του αμαξώματος είναι τέλεια, οι πόρτες ανοίγουν και κλείνουν με την ακρίβεια ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, το εσωτερικό εξοπλίζεται με δερμάτινο ταμπλό, που περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορείας. Επίσης, τα καθίσματα είναι δερμάτινα και θερμαινόμενα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;



Αγαπητέ, κύριε διευθυντά, τώρα... ζουζουνίζω μέσα σε αυτόν τον ηλεκτροκίνητο Σκαραβαίο, κινούμενος στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και χαμογελώ. Το τιμόνι δεν τρέμει, όπως στο δικό μου, παλιό Σκαραβαίο, και οι στροφές θυμίζουν πλέον, χάρη στην υδραυλική υποστήριξη του τιμονιού... παιδικά γενέθλια. Αυτός ο e-Σκαραβαίος ξεδιπλώνει την ισχύ του γραμμικά και αθόρυβα, σαν να λέει σε εμάς, τους οπαδούς του διπλού καρμπυρατέρ αυτό, που δε θέλαμε ποτέ να ακούσουμε. Το μέλλον δε μυρίζει άσχημα!



Τον πρώτο e-Σκαραβαίο, πάντως, τον έχουν ήδη πουλήσει. Ο αγοραστής του είναι από τη βόρεια Γερμανία (Schleswig-Holstein), ο οποίος πρέπει να εκμεταλλεύεται τον άνεμο, με αποτέλεσμα να μπορεί να... φουλάρει δωρεάν! Την ίδια στιγμή, όσοι κατέχουν έναν παλιό Σκαραβαίο 1.8 πρέπει να σκεφτούν την κατανάλωσή του... Με τη super plus, η τιμή της είναι σαφώς διψήφια.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει