Εκεί στη Hyundai έχουν πάρει πολλή φόρα τα τελευταία χρόνια και κάθε φορά που λες ότι το «τερμάτισαν», να σου και κάτι καινούριο που σε αφήνει με το στόμα ανοικτό. Αυτήν τη φορά, αφορμή για να κρεμάσει το σαγόνι μας προς τα κάτω στάθηκε το Ioniq 5, το πρώτο μοντέλο της ηλεκτρικής οικογένειας Ioniq. Και μαζί με εμάς φαίνεται πως αντίστοιχη ήταν και η αντίδραση το κοινού αφού μέσα σε 24 ώρες εξαντλήθηκαν τα 3.000 διαθέσιμα οχήματα της έκδοσης limited edition Project 45. Η ζήτηση δηλαδή ήταν -σύμφωνα με την εταιρεία- 3 φορές μεγαλύτερη από το αναμενόμενο… Πως το κατάφερε, όμως, αυτό η Hyundai; Σίγουρα, όχι με κάποια τεχνική marketing, αλλά «μιλώντας» με το ίδιο το αυτοκίνητο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr