Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής οδήγησης μέσα στην κίνηση της μεγαλούπολης του Torino, ο mild hybrid κινητήρας μας έπεισε απόλυτα. Ο νέος βενζινοκινητήρας με τους τρεις κυλίνδρους ακούγεται μεν βραχνός, αλλά δε γίνεται ποτέ ιδιαίτερα θορυβώδης, επιδεικνύοντας συνολικά καλούς τρόπους. Η ηλεκτρική ώθηση δε γίνεται ακουστικά αισθητή, ούτε βέβαια κάνει τους επιβάτες να... ξεκολλήσουν από το κάθισμά τους.
Παρόλ αυτά, το 500 επιταχύνει δυναμικά, προσθέτοντας περισσότερο ταμπεραμέντο στην καθημερινότητα σε σχέση με τον τετρακύλινδρο προκάτοχό του. Ουσιαστικά, μόνο στις έντονες ανωφέρειες δείχνει κάπως να υστερεί. Το Panda κινείται λίγο πιο αργά, αλλά το αισθάνεται κανείς πιο γρήγορο απ όσο μας αφήνουν να καταλάβουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Η 6η σχέση του σβέλτου και καλά κλιμακωμένου χειροκίνητου κιβωτίου είναι, πάντως, κάτι καινούργιο, το οποίο περιορίζει το θόρυβο του κινητήρα στις υψηλότερες ταχύτητες.
Με την έναρξη των πωλήσεων τα μικρά ιταλικά μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στην πληρέστατη εξοπλιστική εκδοχή “Launch Edition”, η οποία δε θα ξεχωρίζει μόνο με το χρώμα του αμαξώματος και τα λογότυπα “hybrid”, αλλά και με το εσωτερικό σε πράσινη απόχρωση. Τα μπροστινά καθίσματα αποτελούνται από ανακυκλωμένο πλαστικό, το 10% του οποίου έχει προέλθει από τη θάλασσα. Ma certo - πολύ ευχαρίστως!
Συμπέρασμα
Ο εξηλεκτρισμένος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας σημαδεύει το ξεκίνημα της FIAT στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και, ταυτόχρονα, κάνει τα πάντα πολύ καλύτερα σε σχέση με τον προκάτοχό του με τους τέσσερις κυλίνδρους. Η 6η σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι μια πραγματική νίκη!
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr