Σύμβολο πολυτέλειας: το στρογγυλό πίσω μέρος της GLE Coupe δείχνει επιθετικό σε ορισμένους θεατές.
Σε πολλές περιπτώσεις, το... «αφεντικό» κρύβει επιδέξια το πληθωρικό ταλέντο του, το οποίο οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ανάρτηση, που ονομάζεται E-Active Body Control. Σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, η ενεργή ανάρτηση ρυθμίζεται σε 3 στάδια, ελέγχει όλα τα τεχνάσματα, παίρνει κλίση στις στροφές και ανιχνεύει κυματοειδείς ανωμαλίες, που μπορούν να ξεπεραστούν με σχεδόν καθόλου αισθητή κίνηση του αμαξώματος.
Όταν πραγματοποιούνται ελιγμοί, ο οδηγός μπορεί να δει ξεκάθαρα το είδος του... θηρίου που οδηγεί. Ο κύκλος στροφής του παραμένει ακόμα ευχάριστα μικρός με λιγότερο από 12 μέτρα, όμως όταν το τιμόνι έχει περιστραφεί πλήρως, η GLE γλιστρά στους εμπρός τροχούς της με ορμή και το τιμόνι σκληραίνει ακόμα κι αν επιχειρήσει κανείς να το στρίψει ανάποδα. Η σκλήρυνση του συστήματος διεύθυνσης μπορεί επίσης να προκληθεί και σε περίπτωση γρήγορα μεταβαλλόμενων αλλαγών κατευθύνσεων.
Τέλος, υπάρχουν ακόμα μερικά μικρά πράγματα, που χρήζουν παρατήρησης. Τα τεράστια ελαστικά μικτής χρήσης προφανώς μειώνουν το επίπεδο της άνεσης και οι τροχοί των 21 ιντσών διαβάζουν ακόμα και τις πιο μικρές ανωμαλίες της ασφάλτου, που κάνουν το αμάξωμα να τρέμει. Θυμόμαστε ότι η «κανονική» GLE δεν προκαλεί τόσο πολύ στρες. Από την άλλη, μας αρέσει πολύ και βαθμολογούμε το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με τους υψηλότερους βαθμούς. Μήπως φάνηκε ότι παραπονεθήκαμε πολύ; Απλά προσπαθούμε να μπούμε στα παπούτσι εντός αγοραστή που έχει επιλέξει ένα αυτοκίνητο 100.000 ευρώ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr