Ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας διαθέτει ήδη από τις 1.200 σ.α.λ. ροπή 700 Nm!
Σε αντίθεση με την Audi, της οποίας η ενεργή ανάρτηση λειτουργεί μηχανικά, η Mercedes-Benz εξέλιξε την αερανάρτηση της GLE σε μια υδροπνευματική βάση. Μια μονάδα κινητήρα-αντλίας προωθεί λάδι στα αμορτισέρ, προς τα οποία το αμάξωμα τείνει να πάρει κλίση ή σε αυτά, που οι τροχοί εμφανίζονται να έχουν τάσεις υποστροφής και υπερστροφής. Τα εμπόδια, που πρέπει να ξεπεραστούν, σκανάρονται πιο πριν από μία κάμερα stereo και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Το επιπλέον κόστος φτάνει στη Γερμανία τα 7.735 ευρώ.
Συμπέρασμα
Παρά την αυτοπεποίθησή της, η μεγάλη και βαριά GLE Coupe δεν προσφέρει την απόλυτη άνεση. Παρόλ αυτά είναι ένα εντυπωσιακό μοντέλο που έχει καταφέρει να διευρύνει κατά πολύ τις ικανότητες του.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr