autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
7 φωτογραφίες »

Οδηγούμε τη νέα Skoda Octavia RS Plug in Hybrid

Διαβάστηκε από 14233 αναγνώστες - 26/12/2020

Η Skoda Octavia RS είναι πλέον διαθέσιμη και ως plug-in. Ο ηλεκτροκινητήρας και το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης της παρέχουν συνδυαστικά 245 PS. Παρέχει, όμως, και οδηγική απόλαυση;

Η υβριδική τεχνολογία κατέλαβε και τη νέα Octavia. Και αναρωτιόμαστε: «Τι σχέση έχει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα αυξημένων δυνατοτήτων με την υβριδική τεχνολογία; Είναι δυνατόν ένα μοντέλο να είναι και σπορτίφ, αλλά και οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου;» Κι όμως, η Skoda και ο όμιλος VW έχει απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα, αφού το τσεχικό μεσαίο «εκμεταλλεύεται» και τις δύο σχετικές εκδόσεις του Golf 8.



Ο ασθενέστερος κινητήρας (204 PS) του "eHybrid" ονομάζεται στη Skoda "1.4 TSI iV", ενώ ο πιο ισχυρός συνδυασμός ηλεκτρικού κινητήρα και turbo βενζινοκίνητου μηχανικού συνόλου στο Golf GTE ονομάζεται στην Octavia "RS iV". Το hardware είναι πανομοιότυπο και στις δύο περιπτώσεις: το τετρακύλινδρο μοτέρ με τον κωδικό "EA211" καίει super αμόλυβδη βενζίνη και είναι ισχύος 150 PS, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου των 13 kWh τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (ή σχεδόν 116 PS). Η αλληλεπίδραση ισχύος διαμορφώνεται από λογισμικό έτσι, ώστε το RS iV να έχει μέγιστη συνδυαστική ισχύ 245 PS.



Με την πρώτη ματιά το μάτι του παρατηρητή πέφτει στο ασυνήθιστο ύψος του οχήματος. Το RS iV δεν είναι δυνατό να χαμηλώσει περαιτέρω εξαιτίας της μπαταρίας, που βρίσκεται κοντά στο έδαφος, επομένως παραμένει σε κανονικό ύψος. Είναι εκπληκτικό το πώς επιπλέον 15 χιλιοστά αλλάζουν την οπτική. Τι άλλο αλλάζει στο iV: Το βάρος και η κατανομή του ανά άξονα. Λόγω της μπαταρίας των περίπου 250 κιλών στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, ο οποίος έχει πια μειωμένο όγκο κατά 150 λίτρα, η ζυγαριά δείχνει πάνω από 1.700 κιλά! Το 54% τους βρίσκεται πάνω από τον μπροστινό άξονα και το 46 πάνω από τον πίσω. Ποιο είναι το όφελος; Η κατανομή βάρους είναι πιο ισορροπημένη σε σχέση με αυτήν στις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπου η αναλογία είναι περίπου 60/40% υπέρ του εμπρός άξονα.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις