autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Υστερεί σε άνεση και αλληλεπίδραση

Υστερεί σε άνεση και αλληλεπίδραση

Διαβάστηκε από 8194 αναγνώστες - 25/5/2024

Ωστόσο δεν είναι ένα τέλειο αυτοκίνητο για το δρόμο κι έχει δυο σημαντικά μειονεκτήματα. Ακόμα και στο normal mode οι αναρτήσεις «χτυπάνε» αρκετά δυνατά σε κακοτεχνίες και εγκάρσιες ανωμαλίες, χαλώντας την αίσθηση ασφάλειας κι άνεσης που θα πρέπει να έχει ένα πολυτελές SUV, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα «αποστειρώνουν» τον οδηγό από το δρόμο.



Για την πρώτη περίπτωση ίσως και να μπορείς να ρίξεις νερό στο κρασί σου, αλλά για τη δεύτερη δεν υπάρχει κάποια δικαιολογία. Ναι, η ΧΜ εκτοξεύεται στο πάτημα του γκαζιού, το τιμόνι αντιδρά με ακρίβεια (αλλά κάπως άχαρα) στις εντολές του οδηγού και το αυτόματο 8ταχυτο σπορ κιβώτιο αλλάζει αστραπιαία σχέσεις, ακόμα κι όταν δεν μπορεί να «αποφασίσει» πιο πρόγραμμα ταιριάζει σε ένα αυτοκινητόδρομό, αλλά ο οδηγός νιώθει ότι δεν έχει καμία ουσιαστική αλληλεπίδραση με τα παραπάνω.

Χλιδάτο εσωτερικό, με ουρανό που θυμίζει γλυπτό

Για το εσωτερικό από την άλλη δεν έχουμε να προσάψουμε κάποια «ατασθαλία». Τα υλικά κατασκευής είναι από το πάνω ράφι, το φινίρισμα και η συναρμογή εξαιρετικά, με τον ουρανό να έχει ιδιαίτερο ένα σχεδιασμό που θυμίζει γλυπτό, ο οποίος ενισχύεται από το κρυφό φωτισμό. Οι μπροστά επιβάτες κάθονται σε σπορ καθίσματα με εξαιρετικής ποιότητας υλικά και μπορούν να ρυθμίσουν μέσω έξυπνων φωνητικών εντολών (π.χ. λέγοντας «BMW, ζεσταίνομαι») το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, ενώ έχουν στη διάθεση τους ένα σχεδόν τέλειο σύστημα πλοήγησης που δίνει με ακρίβεια πληροφορίες σε πραγματικό χώρο.



Η οθόνη 14,9 ιντσών στο ταμπλό είναι ευκρινής και διαθέτει καλά γραφικά, με το χειρισμό της να γίνεται μέσω της αφής ή του περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Οι πίσω θέσεις προσφέρουν άφθονο χώρο ακόμα και σε ανθρώπους που ξεπερνάνε το 1,90 μ., με το μόνο μείον στο κομμάτι της ευρυχωρίας να βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ, όπου με 527 λίτρα είναι ελαφρώς μικρός για το συνολικό μέγεθος του μοντέλου. Αυτή η «στενότητα» οφείλεται και στην μπαταρία των 25,7 kW, η οποία μπορεί να προσφέρει έως και 87 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα, ενώ χρειάζεται περίπου 4,5 ώρες για να γεμίσει.

Αν εξαιρέσεις τους «περιορισμούς» στην άνεση και στο χώρο αποσκευών, όλα τα άλλα στην BMW ΧΜ είναι πλούσια, όπως και η τιμή της, που ξεκινάει από τα 190.300 ευρώ και ανεβαίνει στα 218.250 ευρώ για την ισχυρή έκδοση Label Red των 748 ίππων. Σύμφωνα με τους συναδέρφους της Autobild, η μειωμένη άνεση των αναρτήσεων, το σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ και η αποκοπή του οδηγού από το δρόμο δεν θα είχαν μεγάλο αντίκτυπο στην τελική βαθμολογία του μοντέλου αν μιλάγαμε για ένα «φυσιολογικό» κόστος απόκτησης, αλλά με τέτοια τιμή, κάθε λεπτομέρεια μετράει και η BMW XM δεν μπορεί να πάρει παραπάνω από 3+ (άριστα 1+, χειρότερο 5-).

Εντυπωσιακή αλλά και πανάκριβη η BMW XM

Η BMW XM είναι εντυπωσιακή με το δικό της τρόπο, παρά τα όποια μειονεκτήματα της! Έχει τη σχεδίαση, την πολυτέλεια και τις επιδόσεις για να κερδίσει όποιος καθίσει στα καθίσματα της, αλλά η τιμή της την καθιστά απρόσιτη για την πλειοψηφία του κόσμου και σίγουρα θα παίξει το δικό της ρόλο για το αν το μοντέλο θα περάσει στα όρια του θρύλου όπως η Μ1.
 
BMW ΧΜ: «Τέρας» σε όλα της αλλά...κακή αξιολόγηση!
Πλούσια σε χώρους, επιδόσεις και πολυτέλεια, αλλά και τιμή όσο 1 διαμέρισμα!
Με ουρανό που μοιάζει με γλυπτό και 0-100 σε 4,2.
Χτυπάει στο δρόμο λόγω σφιχτών αναρτήσεων!
Ο οδηγός νιώθει «αποκομμένος» από το δρόμο λόγω των ηλεκτρικών συστημάτων!
Το θέμα δεν είναι η τιμή, αλλά γιατί ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο ακριβή τιμή, έχει τόσο χαμηλή αξιολόγηση;

 
 
 

Σελ.
1
BMW ΧΜ: «Τέρας» σε όλα της αλλά ξεκινάει από τις 200.000 ευρώ
Σελ.
2
Υστερεί σε άνεση και αλληλεπίδραση