autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η πιο συνεπής Mercedes

Διαβάστηκε από 117122 αναγνώστες - 22/7/2020

Πάντως, η ώρα της... λάμψης της νέας Mercedes A 250 e ξεκινά από τη στιγμή, που ο οδηγός πιέσει το διακόπτη εκκίνησης λειτουργίας του κινητήρα στα δεξιά του τιμονιού. Όλα γίνονται χωρίς να ακούγεται ο παραμικρός ήχος, κάτι με το οποίο έχουμε εντωμεταξύ εξοικειωθεί από τα διάφορα plug-in και ηλεκτροκίνητα μοντέλα, που έχουμε δοκιμάσει. Οπωσδήποτε, η συγκεκριμένη Mercedes συνδέει τις αρετές και των δύο προαναφερθέντων ειδών αυτοκινήτων. Η εκκίνηση από στάση γίνεται με πολύ δυναμισμό και αμιγώς ηλεκτρικά, με την ταχύτητα να φτάνει σε επίπεδο κίνησης σε αυτοκινητόδρομο χωρίς πρόβλημα. Επιπλέον, χωρίς να χρειαστεί να μπει στο... παιχνίδι και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο ηλεκτροκινητήρας είναι ικανός να υποστηρίξει ακόμα και ελιγμούς προσπέρασης.



Βέβαια, όποιος το επιθυμεί, μπορεί να κάνει την... επίθεσή του με το συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα εσωτερικής καύσης (μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή με ένα kick down) και να εισπράξει εξαιρετικά σπορτίφ επιδόσεις από αυτήν τη Mercedes. Μεγάλη έκπληξη? Έπειτα από σχεδόν 70 χιλιόμετρα (η Mercedes-Benz υπόσχεται 78) «παραδίδει η μπαταρία το πνεύμα» και ζητά εκ νέου ηλεκτρικό ρεύμα από την πρίζα. Αιτία είναι η αποτελεσματική διαδικασία της ανάκτησης ενέργειας, δηλαδή η επιστροφή ενέργειας από το φρενάρισμα. Και όλα αυτά, όχι σε ένα πάγκο δοκιμών, αλλά σε καθημερινές συνθήκες, στο δρόμο.



Τα υπόλοιπα στοιχεία για την A-Class είναι ήδη γνωστά. Οι μηχανικοί της Mercedes-Benz κατάφεραν με μεγάλη επιτυχία να συνδυάσουν την υψηλού επιπέδου άνεση που παρέχει (κυρίως η ανάρτηση), με την απολαυστική οδική συμπεριφορά του μικρομεσαίου μοντέλου στις στροφές. Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, η A 250 e σου δίνει την αίσθηση της πληρότητας και της ακρίβειας. Πρόκειται, φυσικά, για ακόμα ένα προτέρημα του άμεσου συστήματος διεύθυνσης, το οποίο τα καταφέρνει τέλεια ανάμεσα στην καλή επαφή με το οδόστρωμα και την ιδανική κατανομή δυνάμεων των χεριών του οδηγού, καθώς δεν έχει ούτε πολύ ελαφριά, αλλά ούτε και βαριά αίσθηση.



Όλα τέλεια λοιπόν? Όχι! Tο χαμηλά τοποθετημένο σπόιλερ στην πρόσοψη εκνευρίζει και ανησυχεί τον οδηγό/ιδιοκτήτη της A 250 e στην καθημερινότητα, καθώς... αποδεικνύεται ευάλωτο σε εμπόδια, ακόμη και χαμηλού ύψους. Επίσης, η ορατότητα προς τα πίσω θα μπορούσε να είναι ελαφρώς καλύτερη. Και στη συνέχεια, ακολουθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Κρίνοντάς τον με απόλυτα κριτήρια, είναι ένας βολικός, σύγχρονος τύπος, που είναι αρκετά καλά ηχομονωμένος και δεν παρουσιάζει τόσες πολλές δονήσεις όσο τα συνηθισμένα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα. Μετά από τη σιωπή, που μοιάζει με... καθεδρικού ναού, όταν λειτουργεί ο ηλεκτροκινητήρας, εξακολουθούμε σχεδόν να ξαφνιαζόμαστε όταν ξεκινά και ο βενζινοκινητήρας.

Συμπέρασμα
Κανένας κινητήρας εσωτερικής καύσης στη μικρομεσαία κατηγορία δεν έχει δεχτεί την ηλεκτροκίνητη υποστήριξη με τέτοια συνέπεια. Στην πράξη η νέα Mercedes A-Class 250 e προσφέρει τα καλύτερα στοιχεία και των δύο κόσμων, με μεγάλη επιτυχία. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει