Οδηγούμε το Hyundai Ioniq 6: Ότι πρέπει να ξέρετε!
Πίσω από το τιμόνι του Ηyundai Ioniq 6
Μετά την κατάργηση του Hyundai Ioniq, το πρώτο μοντέλο που το 2016 είχε στην γκάμα του τρία συστήματα ηλεκτροκίνησης (hybrid, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικό), η εταιρία αποφάσισε να μην αφήσει το όνομα να πεθάνει, αλλά αντιθέτως να του κάνει την τιμή να είναι ο «νονός» σε μια νέα οικογένεια αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Έτσι μετά το SUV Ioniq 5 που τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας με τα χαρακτηριστικά του, σειρά είχε το sedan Ioniq 6, το οποίο ήρθε επίσημα και στη χώρα μας, με την τιμή του να ξεκινάει από τα 49.490 ευρώ .
Φτιαγμένο για τις ανάγκες των καταναλωτών
Βέβαια αν νομίζεται ότι το Hyundai Ioniq 6 είναι απλά η sedan εκδοχή του Ioniq 5, κάνετε μεγάλο λάθος. Βρεθήκαμε με τον επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της κορεάτικης εταιρείας, τον SangYup Lee, ο οποίος στο παρελθόν έχει σχεδιάσει το Chevrolet Camaro για τη General Motors, ενώ έχει κάνει κι ένα πέρασμα από το αντίστοιχο τμήμα της Bentley, o οποίος μας εξήγησε πως εμπνεύστηκε το νέο μοντέλο.
Γενικά ο SangYup Lee συμπεριφέρεται λίγο παραπάνω από παράξενα, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που κάθεται για ώρες σε ένα παρκινγκ σούπερ μάρκετ και παρακολουθεί τους ανθρώπους! Μπορεί να φαίνεται το λιγότερο «τρομακτικό» αλλά είναι ο δικός του τρόπος για να αντιληφθεί τις ανάγκες των καταναλωτών, αφού βλέπει πως οι γονείς δένουν τα παιδιά τους στο κάθισμα, πως προσπαθούν να ανοίξουν με σακούλες στα χέρια την πόρτα του πορτμπαγκάζ, με ποια σειρά ανοίγουν τις πόρτες κ.τ.λ.
Χαρακτηριστικά μας λέει: «Το κάνω αυτό, επειδή θέλω να ξέρω τι χρειάζονται οι πελάτες μας και τι όχι! Η έμπνευσή μου έρχεται από τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα αυτοκίνητα. Θέλουμε να ανταποκριθούμε στον τρόπο ζωής των αγοραστών» .
Σελ. 2 | Αεροδυναμική σχεδίαση, φανάρια pixel και ζάντες έως 20 ιντσών |
Σελ. 3 | Εσωτερικό από δίχτυα ψαρέματος και οθόνες αντί για καθρέπτες |