Αεροδυναμική σχεδίαση, φανάρια pixel και ζάντες έως 20 ιντσών
Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το νέο Hyundai Ioniq 6 είναι αρκετά διαφορετικό από το Ioniq 5. Μπορεί το SUV να έθεσε νέα δεδομένα τεχνολογίας και σχεδίασης, αλλά το sedan είναι πιο ορθολογικό και ουσιαστικά πρόκειται για ένα πρακτικό τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο, που όλα λειτουργούν με στοιχεία που θα κυριαρχήσουν στο μέλλον.
Οπτικά, το Ioniq 6 βασίζεται έντονα στο concept car Prophecy που παρουσιάστηκε το 2020, και έχει μήκος 4,85 μέτρα, πλάτος 1,88 μ. και ύψος 1,49 μ., ενώ το μεταξόνιο του είναι πραγματικά μεγάλο και φτάνει τα 2,95 μ., νούμερο που μεταφράζεται σε άφθονο χώρο στο εσωτερικό.
Με άκρως αεροδυναμική σχεδίαση, το μπροστινό μέρος θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ήσυχο, εκτός από τους LED προβολείς «Parametric Pixel», σε αντίθεση με το πίσω, το οποίο ξεχωρίζει για την αυξημένη επιφάνεια του και τις 2 αεροτομές, με την δεύτερη να θυμίζει ducktail. Οι χειρολαβές των πορτών επεκτείνονται αυτόματα, βγάζοντας μια premium αισθητική , ενώ υπάρχουν συνολικά διαθέσιμα έντεκα διαφορετικά εξωτερικά χρώματα. Όσο για τις ζάντες του Ioniq 6 θα έρχονται αποκλειστικά 18 ή 20 ιντσών, με τη σχεδίαση τους να αποπνέουν μια αποκλειστική ηλεκτρική αίσθηση.
Σε 3 εκδόσεις, με ιπποδυνάμεις έως 325 ίππους και αυτονομία που ξεπερνάει τα 600 χλμ.
Υπάρχουν τρεις εκδόσεις για να διαλέξετε! Η πρώτη διαθέτει μια μπαταρία 53 kWh, αποδίδει 151 ίππους και στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς, με την μέγιστη αυτονομία να αγγίζει τα 429 χιλιόμετρα. Η δεύτερη έκδοση, η οποία φαίνεται να είναι πιο ολοκληρωμένη αν και στοιχίζει 5.000 ευρώ παραπάνω από την πρώτη, εφοδιάζεται με μια μπαταρία 77,4 kWh (αυτονομία 614 χλμ.), έχει 229 ίππους και στέλνει τη δύναμη επίσης στον πίσω άξονα. Στην κορυφή συναντάμε το τετρακίνητο Hyundai Ioniq 6, 9 χιλιάδες πιο ακριβό από τη βασική έκδοση, το οποίο διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 325 ίππων, τη μεγάλη μπαταρία των 77,4 kWh και δίνει μέγιστη αυτονομία 583 χιλιομέτρων, ενώ ανεξαρτήτως έκδοσης μπορεί μέσα σε 18 λεπτά σε ταχυφορτιστή να φτάσει από το 10 στο 80% χάρη στην τεχνολογία 800 Volt.Η κορυφαία έκδοση έρχεται και με εντυπωσιακές επιδόσεις, αφού εκτός ότι αποδίδει 605 Nm ροπής, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ, αλλά δυστυχώς στα 185 χ.α.ω. επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας για την ευημερία της αυτονομίας. Όσο αφορά την ανάρτηση είναι ρυθμισμένη σε τέτοιο βαθμό ώστε να ισορροπεί μεταξύ άνεσης, πρόσφυσης και σταθερότητας. Βέβαια δεν μπορεί να απορροφήσει στην εντέλεια τις έντονες κακοτεχνίες, επηρεάζοντας την άνεση, αλλά πραγματικά δεν υπάρχει κάτι άλλο για να παραπονεθείς. Επίσης ο οδηγός μπορεί να επέμβει στην ευαισθησία του γκαζιού, στην σκληρότητα του τιμονιού και στην ισχύ του κινητήρα, ενώ μπορεί να ρυθμίσει και χειροκίνητα την τετρακίνηση.
Σελ. 1 | Οδηγούμε το Hyundai Ioniq 6: Ότι πρέπει να ξέρετε! |
Σελ. 2 | Αεροδυναμική σχεδίαση, φανάρια pixel και ζάντες έως 20 ιντσών |
Σελ. 3 | Εσωτερικό από δίχτυα ψαρέματος και οθόνες αντί για καθρέπτες |