MG4 XPower: Οδηγήσαμε το ηλεκτρικό θηρίο των 435 ίππων
Ηλεκτρική απόλαυση
Αρχικά θα σας απαντήσουμε στην ερώτηση: Ναι, το MG4 XPower μπορεί να προσφέρει στον οδηγό αρκετές συγκινήσεις χωρίς να βγάλει τον παραμικρό ρύπο. Βέβαια έχει και αυτό τα δικά του όρια, ειδικά όσο αφορά τις «πλευρικές δυνάμεις», κάτι που φαίνεται σε μεγάλο βαθμό να οφείλεται στα εργοστασιακά eco ελαστικά, τα οποία δεν μπορούν να φτάσουν την πρόσφυση των πιο sport επιλογών, αλλά και στο βάρος, που αν και είναι σε καλά επίπεδα για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, φτάνει τα 1.800 κιλά. Μπορεί η ζυγαριά να δείχνει ψηλά νούμερα, αλλά η κατανομή είναι εντυπωσιακά ισορροπημένη, μιας και σύμφωνα με την εταιρία στο πίσω άξονα «κάθεται» το 54% του βάρους, κάτι που θα ελέγξουμε στο μέλλον όταν και θα κάνουν την εκτεταμένη δοκιμή του μοντέλου. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
Εμφάνιση με εσάνς από Lotus
Εξωτερικά το MG4 XPower φαίνεται να έχει στοιχεία από τα concept cars που είχε παρουσιάσει η Lotus στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2010. Ειδικά στο μπροστινό μέρος, η ομοιότητα δεν μπορεί εύκολα να αμφισβητηθεί. Έντονα κεκλιμένο καπό, αιχμηροί προβολείς και τραπεζοειδείς εισαγωγές αέρας ξεχωρίζουν και δίνουν την αίσθηση ενός καθαρόαιμου σπορτίφ αυτοκινήτου. Η δυναμική εικόνα συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, όπου η ιδιαίτερη αεροτομή και ο διαχύτης κλέβουν την παράσταση.
Minimal εσωτερικό και ελαφρώς στριμωγμένο
Από την άλλη, το εσωτερικό του MG4 κινείται σε πιο minimal επίπεδα, με τη σχεδίαση του να ξεχωρίζει για τις καθαρές γραμμές και τη λιτή «διακόσμηση». Πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι υπάρχει ένας μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος προσφέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, ενώ στη μέση του ταμπλό φιλοξενείται μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών, υπεύθυνη για το infotainment του μοντέλου.
Τα γραφικά είναι σχετικά λιτά αλλά ευδιάκριτα, ενώ η απόκριση θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη. Βέβαια το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν προπαραγωγής, όποτε θεωρούμε ότι τέτοια ψιλοπροβλήματα θα διορθωθούν στην τελική του μορφή. Πάντως στο τομέα της εργονομίας συναντήσαμε «ατασθαλίες», αφού το δεξί μας γόνατο ακουμπούσε στην ψηλή κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το κουμπί του επιλογέα ταχυτήτων και την επαγωγική βάση φόρτισης κινητού τηλεφώνου.
Σελ. 2 | 435 ίπποι και 0-100 σε 4 δλ. |
Σχολιάστε |