435 ίπποι και 0-100 σε 4 δλ.
Το MG4 XPower εφοδιάζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν 150 kW στον μπροστά άξονα κι ένα 170 kW στον πίσω, οι οποίοι σε «παλιούς αριθμούς» μεταφράζονται σε 435 ίππους και 600Nm ροπή. Η αυξημένη ισχύς φαίνεται και στο δρόμο, όπου το ηλεκτρικό μοντέλο είναι αρκετό ζωντανό και σύμφωνα με την εταιρία μπορεί να «γράψει» το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ., όσο δηλαδή και το Audi RS3. Μπορεί να μην μας επιτράπηκε να συνδέσουμε τη συσκευή μετρήσεων ώστε να διαπιστώσουμε μόνοι μας πόσο γρήγορο είναι, αλλά το βίντεο που τραβάγαμε κατά την οδήγηση έδειξε, έστω και «μπακαλίστικα», ότι χρειάστηκε περίπου 4,2 δλ. για τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε ελαφρώς ανηφορικό δρόμο.
Αυτό το νούμερο μας κάνει να πιστεύουμε ότι το MG4 XPower μπορεί να «χτυπήσει» καθαρό τεσσάρι στις πραγματικές μετρήσεις, ακόμα και με τα eco στενά ελαστικά. Βέβαια όπως προείπαμε σε πιο γρήγορες στροφές, το ηλεκτρικό μοντέλο υποστρέφει αρκετά, με την κατάσταση να βελτιώνουν τα ηλεκτρικά συστήματα, όπου επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να πλαγιολισθήσει ελαφρά και να ξαναφέρει το χαμόγελο στα χείλη μας.
Επταετής εγγύηση και τιμή πειρασμός
Η μπαταρία που φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε χωρητικότητα 64kWh, με την MG να δηλώνει θεωρητική αυτονομία 385 χλμ. Κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η μέση κατανάλωση ακούμπησε τα 21,1 kWh/100 km, που σε καθαρούς αριθμούς θα μας έδινε μία αυτονομία κοντά στα 300 χλμ., αλλά καλύτερη εικόνα θα έχουμε στην επίσημη δοκιμή.Όσο για την τιμή του, στη Ελλάδα διαμορφώνεται στα 35.150 ευρώ με την κρατική επιδότηση. Ένα κόστος το όποιο δεν είναι καθόλου μεγάλο, αν κάποιος συνυπολογίσει τις επιδόσεις, τον πλούσιο εξοπλισμό και την επταετή εγγύηση σε μπαταρία και αυτοκίνητο
Συμπέρασμα
Το MG4 XPower χάρη στην ιπποδύναμη του, τον εξοπλισμό και την καλή, για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τιμή φαίνεται να είναι μια άκρως ελκυστική επιλογή για όποιον αναζητά αδρεναλίνη και ταυτόχρονα μηδενικούς ρύπους. Βέβαια η αυτονομία του μπορεί να προβληματίσει τους πρωτάρηδες στην ηλεκτροκίνηση, αλλά σύντομα μαθαίνεις να ζεις μαζί της.Η MG ήρθε στην Ελλάδα, εμείς οδηγούμε το ηλεκτρικό της θηρίο στο εξωτερικό (προπαραγωγής)
0-100 σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα με 435 άλογα και 600 Nm ροπής
Εξωτερική σχεδίαση που εντυπωσιάζει, με πινελιές … Lotus
Minimal εσωτερικό, με πλούσιο εξοπλισμό αλλά κάπως στριμωγμένο!
Σελ. 1 | MG4 XPower: Οδηγήσαμε το ηλεκτρικό θηρίο των 435 ίππων |
Σελ. 2 | 435 ίπποι και 0-100 σε 4 δλ. |