Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Οδηγούμε το νέο VW Touareg: Mε V6 μοτέρ άλλα όχι και φίλος του βενζινά
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το νέο VW Touareg: Mε V6 μοτέρ άλλα όχι και φίλος του βενζινά

20/4/2024

Είναι V6, έχει 340 άλογα, τετρακίνηση και καίει 11,3 λτ.
Κάνει το 0-100 σε 6,1 δλ., έχει ειδικά προγράμματα για οff-road.
Με απόσταση από το έδαφος 27 εκ., αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση.
Πολυτελές εσωτερικό, με πιο μαλακά πλαστικά και οθόνη 15 ιντσών!

Είναι V6, έχει 340 άλογα, τετρακίνηση και καίει 11,3 λτ.

Ο κινητήρας που φόραγε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν ο «ορθόδοξος» V6 3λιτρος turbo βενζίνης που αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm, με την ισχύ να μεταφέρεται στους 4 τροχούς μέσω του ραφιναρισμένου αυτόματου κιβωτίου της ZF οκτώ σχέσεων. Μιας και μιλήσαμε για την τετρακίνηση, αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο VW Touareg διαθέτει «πραγματικό» κεντρικό διαφορικό και όχι συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων όπως σε άλλα SUV, μια κίνηση που προσφέρει αρκετά θετικά στοιχεία στο μοντέλο, όπως η δυνατότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων. Όσον αφορά την κατανάλωση, σε σχετικά χαλαρούς ρυθμούς, ο V6 θα ζητήσει 11,3 λτ./100 χλμ., μια αρκετά «τίμια» τιμή για τη φύση και τα κυβικά του μοτέρ. Για την ιστορία, η pro facelift Plug-In έκδοση ήθελε παραπάνω.

Κάνει το 0-100 σε 6,1 δλ., στρίβει σβέλτα και είναι ευέλικτο λόγω τετραδιεύθυνσης

Η αυξημένη ιπποδύναμη επιτρέπει στο 2.270 κιλών μοντέλο να γράψει το 0-100 χ.α.ω. σε 6,1 δλ., το 60-100 σε 3,1 δλ. και το 80-120 σε 4 δλ., ενώ τα κιλά του δεν επηρεάζουν τη συμπεριφορά του στην άσφαλτο, παραμένοντας ουδέτερο ακόμα και σε σβέλτες επαρχιακές διαδρομές, με την ανάρτηση να συνεργάζεται καλά με τους τροχούς 21 ιντσών και να εξουδετερώνουν κακοτεχνίες και περίεργες κλίσεις. Επίσης παρά το αυξημένο πλάτος του (1.98 μ.), αν ο ιδιοκτήτης επιλέξει να εφοδιάσει το μοντέλο με την προαιρετική τετραδιεύθυνση θα κερδίσει ένα ανεκτό κύκλο στροφής στα 11,5 μ., νούμερο για ευελιξία μέσα στην πόλη!

Με απόσταση από το έδαφος 27 εκ., αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Επιπλέον αν ο οδηγός είναι λάτρης των off-road μονοπατιών μπορεί να επιλέξει την προαιρετική αερανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος από τα 21 στα 27 εκ., καθώς και το εξοπλιστικό πακέτο εκτός δρόμου όπου περιλαμβάνει προστασία σε κινητήρα, μπαταρία και ψυγείο, και 2 επιπλέον οδηγικά mode για άμμο και χαλίκι. Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι οι δυνατότητες του μοντέλου εκτός δρόμου είναι μειωμένες σε σχέση με την Mercedes GLE, κάτι που οφείλεται κυρίως στο βάρος του.

Πολυτελές εσωτερικό, με πιο μαλακά πλαστικά και οθόνη 15 ιντσών!

Αλλαγές συναντάμε στην καμπίνα, όπου πλέον έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμα πιο μαλακά υλικά, ενώ ανανεωμένοι είναι και οι χάρτες πλοήγησης. Οι φωνητικές εντολές, που ενεργοποιούνται στο «Hello Volkswagen», είναι βελτιωμένες και στάνταρ στο βασικό εξοπλισμό, επιτρέποντας στον οδηγό να επέμβει σε διάφορες λειτουργίες όπως ο κλιματισμός, το ηχοσύστημα και η ασύρματη σύνδεση των smartphone. Επίσης στάνταρ είναι η κεντρική οθόνη 15 ιντσών, το keyless σύστημα, η κάμερα οπισθοπορείας, η αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, η ηλεκτρική εταζέρα και οι θύρες USB-C, που πλέον φορτίζουν πιο γρήγορα.
 

Σελ.
2
Εξωτερικά οι αλλαγές είναι στοχευμένες
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις