Οδηγούμε το νέο DS7 Crossback E-Tense Plug In Hybrid

Διαβάστηκε από 38356 αναγνώστες - 19/3/2020

Είμαι κάτι το διαφορετικό! Το νέο υβριδικό DS 7 Crossback έρχεται να γοητεύσει το κοινό με τη γοητεία του και τους ηλεκτροκινητήρες του. Γίνεται αυτό;

 
 
Όχι, φίλοι μας, δεν υπάρχει κάτι από Citroen σε αυτό! Η DS είναι για τον όμιλο PSA αυτό που είναι η Lexus για την Toyota, η Infiniti για τη Nissan και η Maybach για τη Mercedes-Benz. Δηλαδή premium!
Θα μπορούσαμε κι εμείς να γίνουμε... κακοί και να αμφιβάλλουμε με διαφορετικό τρόπο, ρωτώντας εσάς, αν θα δίνατε 59.640 ευρώ (τιμή Γερμανίας) για να αποκτήσετε αυτό το αυτοκίνητο. Με άλλα λόγια, σχεδόν 60.000 ευρώ για ένα SUV, που έχει κοινό τεχνολογικό υπόβαθρο με τα Opel Grandland X και Peugeot 3008. 



Ας ανακατέψουμε ξανά την τράπουλα κι ας μοιράσουμε πάλι... Το DS 7 είναι ένα SUV, μήκους 4,57 m, επομένως είναι κατά 12 cm πιο μακρύ από το 3008 και κατά 9 cm πιο μακρύ από το Grandland X. Ας πάμε στο πίσω μέρος: Η πρόσβαση στην πίσω σειρά θέσεων; Καλή. Η ελευθερία χώρου για τα πόδια; Το ίδιο! Κι αυτή η πολυτέλεια! Η πλάτη της πίσω σειράς καθισμάτων είναι διαιρούμενη και παίρνει κλίση με το πάτημα ενός κουμπιού. Λογικό, ο πρόεδρος της Γαλλίας, Emmanuel Macron, και η σύζυγός του θα ήθελαν να περνούν όμορφα στο υπηρεσιακό αυτοκίνητό του. Και τώρα, ας περάσουμε στην μπροστινή σειρά και ας ξεχάσουμε ΟΛΑ, όσα ξέραμε για τα αυτοκίνητα. Πώς θα κατεβάσουμε τα παράθυρα; Πατώντας τους σχετικούς διακόπτες, που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, δίπλα από τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, που μοιάζει με... μισή μπανάνα. Η οθόνη αφής αντιδρά μέσω μικρών και ευαίσθητων διακοπτών, το δέρμα στο ταμπλό είναι ραφτό και όταν ο οδηγός πιέζει το διακόπτη εκκίνησης λειτουργίας του κινητήρα πάνω από την οθόνη, σηκώνεται αυτόματα ένα ρολόι. Για όνομα του Θεού! DS, τόσο πολύ premium καταστάσεις δεν τις περιμέναμε! Απομένει η ερώτηση: Είναι όλα αυτά τέχνη ή αυτή η κατασκευή μπορεί και κινείται;

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει