Σίγουρα ισχύει το τελευταίο και, μάλιστα, όλα γίνονται ομαλά. Το plug-in-υβριδικό μοντέλο εφοδιάζεται με έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με 200 PS, καθώς και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας στον μπροστινό άξονα κι άλλος ένας στον πίσω, με ισχύ 110 PS ο καθένας, και έτσι προκύπτει συνδυαστική ισχύς της τάξης των 300 PS και συνδυαστική ροπή 520 Nm. Οι μπαταρίες των 13,2 kWh βρίσκονται κάτω από την πίσω σειρά θέσεων και σε συνεργασία με τις αλουμινένιες ζάντες των 20 ιντσών εξασφαλίζουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 58 km. Το εν λόγω αυτοκίνητο, με το πάτημα του διακόπτη start, βρίσκεται πάντα στο ηλεκτροκίνητο πρόγραμμα, επομένως για να γίνει η αλλαγή στο υβριδικό mode θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ο διακόπτης επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης. Όταν συμβεί το τελευταίο, τίθεται σε λειτουργία απαλά ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ανάλογα βέβαια, με ό,τι κριθεί οικολογικό και οικονομικό.
Σχετικά με το «απαλά», ναι, το DS είναι ένας χαρακτηριστικός Γάλλος, καθώς... κυματίζει πάνω από μεγάλα κύματα, σείεται λίγο περισσότερο, αλλά μέσα στο αυτοκίνητο έρχεται τελικά η άνεση. Πάντως, σε σπασμένα κομμάτια πάγου η κατάσταση δεν είναι απολύτως ευχάριστη, καθώς το DS 7 σχεδόν αναπηδά. Όσο για το σύστημα διεύθυνσης, αυτό αποπνέει μια συνθετική αίσθηση, αλλά στρίβοντας 2 cm αριστερά ή δεξιά, το γαλλικό μοντέλο αντιδρά κάπως νευρικά. Είναι αυτό κάτι ανησυχητικό;
Καθόλου, αυτές οι... ιδιορρυθμίες συγχωρούνται, όπως επίσης ότι οι μικροί διακόπτες, που ενεργοποιούν τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, είναι κρυμμένοι πίσω από το τιμόνι ή το γεγονός ότι η πόρτα του χώρου αποσκευών δε σηκώνεται αρκετά ψηλά. Γιατί όλα τα άλλα είναι... μεγάλη τέχνη.
Συμπέρασμα
Πρόκειται για τέχνη ή αυτό μπορεί όντως να κινηθεί; Η απάντηση είναι δύο φορές «ναι»! Βέβαια, το DS 7, ως plug-in-υβριδικό μοντέλο με 300 PS και τετρακίνηση δεν είναι φθηνό, αλλά κάτι το συγκινητικό, είναι αλλιώς. Η άνεση συναντά το παιχνιδιάρικο εσωτερικό, αφήνοντας μία αίσθηση, που μπορεί να αρέσει σε πολύ κόσμο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr