autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Συμβιβασμός Οικονομίας

Διαβάστηκε από 43648 αναγνώστες - 5/6/2020

Γιατί όμως αυτό το plug-in υβριδικό μοντέλο είναι ένας συμβιβασμός? Μπορεί να μετατρέψει υπό ορισμένες συνθήκες οδήγησης το επιτυχημένο XCeed σε ένα πιο οικονομικό αυτοκίνητο, αλλά όχι απαραίτητα και καλύτερο. Γιατί δυστυχώς, αποσπά το πιο όμορφο στοιχείο του KIA μέχρι στιγμής. Το χαρακτήρα...
 
Σε ποια σημεία διαφέρει τελικά από το αδελφάκι του?
1. Το βάρος. Το υβριδικό XCeed ζυγίζει περίπου 115 kg περισσότερα.
2. Ο περιορισμός του χώρου. Η μπαταρία «κοστίζει» 135 λίτρα από το χώρο αποσκευών και λίγο χώρο από αυτόν για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
3. Η τιμή. Ακόμη και με όλες τις επιδοτήσεις (στη Γερμανία), η plug-in hybrid έκδοση είναι κατά περίπου 4.500 ευρώ πιο ακριβή από το γεμάτο ταμπεραμέντο, βενζινοκίνητο XCeed 1.4 T-GDI των 140 PS.
4. Κουρασμένος κινητήρας. Το ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο υπέστη σοβαρές επεμβάσεις και αποδυναμώθηκε. Παραπέμπει πλέον σε ένα... λυπημένο ήρωα, που έχει την εμφάνιση ενός σκαντζόχοιρου έπειτα από τη... χειμέρια νάρκη.



Όχι, ειλικρινά, το (εν μέρει) ηλεκτροκίνητο μοντέλο κάνει τα πάντα, απλά δεν είναι διασκεδαστικό. Το πάτημα του δεξιού πεντάλ δίνει στον οδηγό την αίσθηση πως πατά μια... παχιά βαμβακερή μπάλα. Μια έλλειψη δυναμισμού, που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ίδια την ουσία του XCeed. Αργό κατά την επιτάχυνση, δυσκίνητο κατά την προσπέραση φορτηγών στο επαρχιακό δίκτυο και επίπονο στον αυτοκινητόδρομο, όπου ένας αόρατος... τοίχος ορθώνεται μπροστά του από τα 160 km/h. Έτσι έχουν τα πράγματα, δυστυχώς.



Το πρόγραμμα οδήγησης “Sport” υπόσχεται λίγο περισσότερη ευχαρίστηση, αλλά αυτό συμβαίνει αμέσως εις βάρος της παροχής καλής άνεσης. ¶λλος ένας συμβιβασμός... Βέβαια, αυτό το XCeed μπορεί και διαφορετικά. Αν το δικό σας οδηγικό προφίλ ταιριάζει και το ταμπεραμέντο δεν είναι σημαντικό, τότε ο συμβιβασμός γίνεται συμφωνία. Το σύστημα κίνησης λειτουργεί τεχνολογικά αψεγάδιαστα. Οδηγώντας προσεκτικά, το κορεατικό μοντέλο, κινείται για περίπου 50 χιλιόμετρα μόνο με τη δύναμη της μπαταρίας του. Αυτή είναι μία αρκετά καλή αυτονομία για πολλούς. Διαφορετικά, η μπαταρία παρέχει χρήσιμη υποστήριξη, η οποία ανταμείβεται με κατανάλωση μόλις 6,7 λίτρων. Το πακέτο βοήθειας για το μοντέλο με την οικονομική κατανάλωση περιλαμβάνει επίσης το διακόπτη "Driver Only", ο οποίος ενεργοποιεί τον εξαερισμό και την ψύξη (για εξοικονόμηση ενέργειας) μόνο στη θέση του οδηγού και απενεργοποιεί εντελώς τον εξαερισμό σε όλα τα υπόλοιπα σημεία. Επίσης, η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να προγραμματιστεί να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε, για παράδειγμα, να επωφεληθεί ο χρήστης ακόμα και από τις φθηνότερες νυχτερινές χρεώσεις.



Με εξαίρεση το ταμπεραμέντο του, το XCeed παραμένει όπως ήταν. Ένα πολύ καλό αυτοκίνητο υψηλής ποιότητας με υλικά, που θα ζήλευε ακόμα κι ένα VW T-Roc. Επιπλέον, διαθέτει ένα γενναιόδωρο βασικό εξοπλισμό (με προβολείς LED, αυτόματο και διζωνικό σύστημα κλιματισμού, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες ελαφρού κράματος), άφθονα συστήματα υποβοήθησης και ένα γρήγορο σύστημα πολυμέσων, που είναι ικανό να κάνει πολλά και δε χρειάζεται επεξηγήσεις. Δυστυχώς, αυτό δεν μπορεί να ειπωθεί για το νέο οικολογικό συνδυασμό κινητήρων του XCeed.

Συμπέρασμα
Η εγχείρηση πέτυχε, αλλά ο ασθενής είναι φλεγματικός. Η... ανόρεχτη κινητήρια μονάδα σαφώς και δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα του XCeed. Ωστόσο, αν θέλετε να εμπλακείτε με αυτό και να ταιριάξετε το δικό σας οδηγικό προφίλ με εκείνο ενός ηλεκτρικού μοντέλου, θα έχετε αποκτήσει ένα ώριμο αυτοκίνητο με ταλέντο στην εξοικονόμηση καυσίμου, κάτι που επίσης μπορεί να είναι διασκεδαστικό.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει