Για ποιο λόγο; Ο σημαντικότερος είναι η κατανάλωση, που με βάση το WLTP κυμαίνεται μεταξύ 14,4 και 14,9 kWh. Στη διαδρομή της δοκιμής μας το SEAT Mii electric κινήθηκε ανάμεσα στα 15,5 στους αυτοκινητόδρομους και το επαρχιακό δίκτυο και στα μόνο 12 kWh μέσα στην πόλη, δηλαδή εκεί που βρίσκεται το περιβάλλον του. Ωστόσο, με -χρησιμοποιήσιμη- χωρητικότητα 32,3 kWh και υποσχόμενη αυτονομία 358 km μέσα στην πόλη (διαφορετικά, αυτή είναι της τάξης των 259 km), η πρώτη τιμή δεν είναι δυνατό να επιτευχθεί. Παρόλ αυτά: Ο οδηγός, που χρησιμοποιεί αυτό το Mii ως δεύτερο αυτοκίνητο, σε μεγαλουπόλεις, όπως το Βερολίνο ή η Κολωνία, θα μπορέσει να κινηθεί επί μία ολόκληρη εβδομάδα μόνο με μία φόρτιση.
Είναι γεγονός πως η οδήγηση του ισπανικού, ηλεκτροκίνητου mini δεν απέχει καθόλου από αυτήν των τεχνολογικά συγγενών e-up και Skoda Citigo e. Η προσαρμογή της έντασης της ανάκτησης (τεσσάρων σταδίων) επιτυγχάνεται μέσω του χειριστηρίου του κιβωτίου ταχυτήτων και αποτελεί το άκρως αντίθετο της διαισθητικής λειτουργίας, γεγονός που παραδέχεται και η ίδια η SEAT. Από την άλλη πλευρά, ο νέος ιδιοκτήτης (θα πρέπει) να συνηθίσει να οδηγεί το Mii electric γρήγορα.
Το ίδιο ισχύει και για λογαριασμό μας, με δεδομένο πως η SEAT θα είναι μελλοντικά μέσα στον όμιλο της VW η μάρκα για τα μικρού μεγέθους αυτοκίνητα. Έτσι, προβλέπεται το Mii να κυκλοφορήσει ακόμα και ως ένα μοντέλο 1+1 θέσεων. Τότε θα είναι ακόμα πιο προσιτό.
Συμπέρασμα
Tο SEAT Mii electric είναι οικονομικά προσιτό, προοδευτικό και διακρίνεται για την καλή ποιότητα κατασκευής του. Ενστάσεις υπάρχουν; Το πολύ πολύ, το γεγονός πως δεν έχει κάποια δική του, ξεχωριστή σχεδίαση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr