Το παράξενο πουλί της Toyota, το C-HR, αποκτά νέο... φτέρωμα και είναι το πρώτο στην κατηγορία του με δύο υβριδικές εκδόσεις!
Όταν πριν από δύο χρόνια παρουσιάστηκε το Toyota C-HR, ήμασταν βέβαιοι πως δε θα έχει κάποια επιτυχία. Για μοντέλο της Toyota είχε τόσο προχωρημένη σχεδίαση, που πιστέψαμε πως ο αρμόδιος σχεδιαστής βρισκόταν μάλλον... υπό την επήρεια ουσιών. Ωστόσο, όπως και να χει, αυτό το... παράξενο πουλί είναι σήμερα για την Toyota ένας εκ των πρωταγωνιστών στις πωλήσεις της.
Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο έχει ήδη πουληθεί περίπου 400.000 φορές, ενώ μόνο στη Γερμανία έχει συγκινήσει σχεδόν 40.000 αγοραστές. Ποιο είναι το τρομερό; Το 60% των ιδιοκτητών του Toyota C-HR δήλωσε πως αποφασιστικής σημασίας ρόλο στην αγορά του έπαιξε ο παράγοντας της σχεδίασης και η δυνατότητα επιλογής της υβριδικής έκδοσης, που αποσπά στη Γερμανία το 85% των προτιμήσεων.