Παρόλ αυτά, όμως, το μικρό crossover της Toyota θα κυκλοφορήσει σύντομα ανανεωμένο. Η εν λόγω αναβάθμιση στοίχισε στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία 50 εκατομμύρια ευρώ και περιλαμβάνει μια δυναμική επένδυση στην ηχομόνωση (το C-HR ήταν πολύ θορυβώδες), στην ποιότητα της αφής (όλες οι επιφάνειες του cockpit αποτελούνται πλέον από μαλακά υλικά) και στη σχεδίαση. Το... πολωτικό design εκτονώθηκε κατά κάποιον τρόπο, πολλές γραμμές έγιναν πιο απαλές και η γρίλια είναι πια μεγαλύτερη. Εμπρός και πίσω έχουν τοποθετηθεί νέα φώτα LED, με τα πίσω να ενώνονται από μία μαύρη«γέφυρα».
Με υβριδικό κινητήρα 184 ίππων
Επιπλέον, το Toyota διπλασιάζει τη... διπλή καρδία του. Με δεδομένο πως ο μέχρι πρότινος κινητήρας των 122 PS ήταν μεν οικονομικός, αλλά δυστυχώς απλώς και μόνο οικονομικός δε, απέκτησε και... παρέα, δηλαδή ακόμα έναν κινητήρα στο πλευρό του. Το νέο δίλιτρο υβριδικό σύνολο -γνωστό από το Lexus UX- έχει συνδυαστική ισχύ 184 PS και κινεί τους 1,5 τόνους του C-HR με εμφανώς περισσότερη ζωντάνια. Μάλιστα, η κατανάλωση σε σχέση με την έως σήμερα υβριδική μονάδα των 1,8 λίτρων είναι ανάλογα χαμηλή. Έπειτα από την πρώτη δοκιμαστική διαδρομή μας πριν από το... κόμμα είδαμε τον αριθμό 5, σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού, ενώ η μισή διαδρομή διανύθηκε με τον ηλεκτροκινητήρα. Θα δούμε, όμως, την κατανάλωση με ακρίβεια στο πλαίσιο της δοκιμής. Πάντως, το βέβαιο είναι πως το νέο Toyota C-HR είναι σαφώς λιγότερο θορυβώδες, χάρη, φυσικά, στην προαναφερθείσα βελτιωμένη ηχομόνωση. Μερικά κιλά του επιπλέον μονωτικού υλικού τοποθετήθηκε στις πόρτες, οι οποίες πλέον κατά το άνοιγμα, αλλά και το κλείσιμο δεν «βγάζουν» αυτόν το μεταλλικό (ή τσίγγινο) ήχο. Τα λοιπά ήταν απλώς θέμα fine tuning. Το επίσης βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης αντιδρά αισθητά πιο άμεσα, το κάθισμα του συνοδηγού είναι σήμερα ρυθμιζόμενο και καθ ύψος, ενώ το σύστημα πολυμέσων είναι σε θέση να υποστηρίξει τα Apple CarPlay και Android Auto.
Με πλήρη εξοπλισμό ασφάλειας
Όλα τα Toyota CH-R εφοδιάζονται πια με σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων του Κ.Ο.Κ., αλλά και ένα σύστημα υποβοήθησης μεγάλης σκάλας των φώτων. Η πιο πλήρως εξοπλισμένη έκδοση φέρει επιπλέον μεταξύ άλλων σύστημα υποβοήθησης έγκαιρης αναγνώρισης κάθετε επερχόμενου οχήματος, το οποίο κατά την αναχώρηση από θέση στάθμευσης με την όπισθεν προειδοποιεί ηχητικά τον οδηγό για εμπόδια και, εφόσον χρειαστεί, φρενάρει το C-HR αυτόνομα. Το δίλιτρο, υβριδικό μοντέλο ξεκινά στη Γερμανία από τα 33.690 ευρώ, τιμή υψηλότερη της υβριδικής έκδοσης των 1,8 λίτρων κατά λίγο περισσότερο από 3.000 ευρώ. Με τα νέα δεδομένα φαίνεται πως τα αξίζει αυτά τα παραπάνω χρήματα...
Συμπέρασμα
Από μία αξιολόγηση του τύπου «Δε μου αρέσει καθόλου» σε μία νεότερη… a la «Δεν είναι κακό». Η Toyota φρεσκάρισε το C-HR ακριβώς όπου έπρεπε. Η σχεδίαση είναι πλέον πιο αρεστή, ενώ ο υβριδικός συνδυασμός των δύο κινητήρων είναι πιο ζωηρός και παραμένει οικονομικός σε κατανάλωση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr