Πολύ περισσότερη αίσθηση της πραγματικότητας βρίσκεται στην υπόσχεση του υπολογιστή ταξιδίου για την αυτονομία. Σχεδόν 70 χιλιόμετρα καταφέραμε στον πρώτο γύρο της δοκιμής μας, όπου κινηθήκαμε αμιγώς ηλεκτρικά και αφού διανύσαμε πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, στον οποίο το ιαπωνικό SUV μπορεί να επιταχύνει έως και τα 135 km/h στο ηλεκτροκίνητο πρόγραμμα οδήγησης. Όταν, από την άλλη, η μπαταρία δεν έχει πολλή ενέργεια, τότε ο τετρακύλινδρος κινητήρας αναλαμβάνει διακριτικά το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς, όντας ταυτόχρονα ήσυχος και χωρίς να κάνει σκορτσαρίσματα.
Γενικά, τα μέρη του υβριδικού συστήματος εναρμονίζονται απροβλημάτιστα μεταξύ τους. Επιπλέον, και το εν μέρει ηλεκτροκίνητο μοντέλο είναι πραγματικά αθόρυβο, χάρη στο πρόσθετο μονωτικό υλικό και τις ανάλογα ενισχυμένες γυάλινες επιφάνειες. Οδηγώντας διαπιστώνεις ότι επιταχύνει ως τα 100 km/h σε 6 δευτερόλεπτα, όπως το super sport αυτοκίνητο της Toyota, το Supra, ενώ δεν υστερεί στις στροφές, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους του και την τετρακίνηση.
Παρά την ευφορία μας για αυτήν την απόδοση, παραμένουμε ρεαλιστές. Οι χρήστες, που συνήθως διανύουν μικρές αποστάσεις, θα επωφεληθούν από την ηλεκτρική αυτονομία. Σε σύγκριση με το κανονικό υβριδικό RAV4, επιβαρύνουν την κατανάλωση τα επιπλέον 250 κιλά του αυτοκινήτου τόσο σε επίπεδο οδήγησης όσο και από πλευράς ελαστικών και φρένων, ενώ η κατανάλωση του ηλεκτρικού ρεύματος και του καυσίμου είναι μόνιμα κατά περίπου 15% υψηλότερη. Επιπλέον, παρά το περιβαλλοντικό bonus, το plug-in-hybrid μοντέλο είναι κατά 659 ευρώ (στη Γερμανία) πιο ακριβό σε σχέση με τον -χωρίς πρίζα- αδερφό του. Έτσι, το RAV4 PHEV παραμένει ιδιαίτερα ενδιαφέρον για τους οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων, οι οποίοι πλέον μπορούν να απολαμβάνουν τα 306 PS του, μέσω της ιδιαίτερα χαμηλής φορολογικής επιβάρυνσης, που (στη Γερμανία) φτάνει το μόλις 0,5%.
Συμπέρασμα
Τεχνολογικά υπέροχο και με… standard τα συναισθήματα. Η Toyota δείχνει ότι κυριαρχεί στα υβριδικά, ακόμα και σε αυτά με τις πρίζες, όπως αποδεικνύεται με το RAV4 των 306 PS, που σε κάθε περίπτωση, είναι πάντα διασκεδαστικό.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr