Οδηγώντας: η ασφαλής οδική συμπεριφορά ξεχωρίζει
Διαβάστηκε από 23341 αναγνώστες - 6/11/2020
Το ID.3 δεν είναι η επανεφεύρεση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ενώ χωρίς το περιβαλλοντικό bonus είναι μάλλον ακριβό για ένα VOLKSwagen, δηλαδή για ένα αυτοκίνητο για το λαό. Μήπως είμαστε σκληροί; Ας το αναλύσουμε. Πρώτα απΆ όλα: Το ID.3 κινείται πολύ καλά. Για να μην πούμε ότι ως αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Γιατί, εκτός από μια κάπως «σκληρή» ποιότητα κύλισης (κατά βάση όλα τα ID εφοδιάζονται με αρκετά σκληρά ελαστικά εξοικονόμησης ενέργειας διαστάσεων από 19 ίντσες και πλάτους πέλματος 215 χιλιοστών), δεν έχουμε τίποτε να επισυνάψουμε στο VW. Το ID.3 βρίσκεται σταθερά στο δρόμο, το τιμόνι του βοηθά να παραμένει το όχημα στην πορεία του με ασφάλεια και ακρίβεια, και, χάρη στη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και την ιδανική κατανομή βάρους, μιας και το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά, το αυτοκίνητο είναι απόλυτα ισορροπημένο και περνά ακόμα και από τις γρήγορες στροφές χωρίς προβλήματα. Οι ελιγμοί αποφυγής εμποδίου γίνονται σχεδόν από μόνοι τους, ενώ πιέζοντας το ID.3 στην έξοδο της στροφής, οι πίσω τροχοί τείνουν να ξεφύγουν από την πορεία τους προς την εξωτερική πλευρά του δρόμου, αλλά το ESP επεμβαίνει ακαριαία για να ομαλοποιήσει τη διαδικασία με αυτοπεποίθηση. Οι καλές τιμές φρεναρίσματος και η σταθερότητα στην ευθεία, ακόμα και με την τελική ταχύτητα, ολοκληρώνουν τη θετική εντύπωσή μας. Από την πλευρά της, η υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα κρύβει επιτυχώς το αυξημένο βάρος των 1,8 τόνων. Το ID.3 αισθάνεται, λοιπόν, ευχάριστα αυθόρμητο, ζωντανό και σχεδόν ακούραστο όταν το δεξί πεντάλ του πιέζεται περισσότερο.