Κινητήρας με μπόλικη ιπποδύναμη και εξαιρετικές επιδόσεις
Διαβάστηκε από 23339 αναγνώστες - 6/11/2020
Το ID.3 έχει εξαιρετικές επιδόσεις. Σαν ηλεκτροκίνητο βέβαια, το full τράβηγμα ή η επιτάχυνση με το δεξί πεντάλ στο πάτωμα απορροφούν γρήγορα την ενέργεια από την μπαταρία. Στις δοκιμές επιτάχυνσης, για παράδειγμα, η αυτονομία μειώνεται γρήγορα. Δέκα δυνατά σπριντ, που πραγματοποιούνται σε μια συνολική απόσταση 25 χιλιομέτρων, εξαφανίζουν συνολικά 100 χιλιόμετρα από την ένδειξη της αυτονομίας. Ωστόσο, αν μετακινηθείτε συγκρατημένα, το ID.3 επιτυγχάνει σχεδόν την - κατά WLTP - τιμή, που υπόσχεται η VW. Ακόμα κι ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν καταφέρνει να σημειώσει τις υποσχόμενες τιμές κατανάλωσης σε μια τέτοια άσκηση επιτάχυνσης...
Σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού, με κατανάλωση 15 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, διανύσαμε 344 χιλιόμετρα. Η διαδικασία της φόρτισης έως και το 100% διαρκεί με αποφορτισμένη μπαταρία σε έναν φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος (11 kW) έξι με εξίμιση ώρες. Με «οικιακή ηλεκτρική ενέργεια» απαιτείται περισσότερο από μια ολόκληρη μέρα!
Προσοχή: Το σύστημα γρήγορης φόρτισης (με συνεχές ρεύμα 100 kW σε περίπου 30 λεπτά) επιτρέπει μόνο περιορισμένη φόρτιση της μπαταρίας, που εξασφαλίζει αυτονομία 250 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, έκδοσης “1st Max” έχει στη Γερμανία τιμή καταλόγου 48.734 ευρώ, ενώ το πλήρες πακέτο ασφάλειας έχει επιπλέον χρέωση περίπου 10.000 ευρώ. Επιπλέον, η αντλία θερμότητας (για σταθερή αυτονομία στο κρύο) δεν περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα μεγάλα καθίσματα ErgoActive με την καλή πλευρική στήριξη και την αποτελεσματική υποστήριξη της πλάτης δεν μπορούν να παραγγελθούν μεμονωμένα.
Ωστόσο, μέχρι το τέλος του 2021, θα συνεχίσουν να υπάρχουν οι επιδοτήσεις των περίπου 10.000 ευρώ για το ηλεκτρικό VW - το κράτος βοηθά να φέρει το όχημα (Wagen) στο λαό (Volk). Όπως εδώ και δεκαετίες το πετρέλαιο.