autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Joystick αντί για τιμόνι

Διαβάστηκε από 28035 αναγνώστες - 28/9/2020

Η Hyundai επιλέγει τα joystick όχι μόνο για εργονομικούς λόγους, αλλά περισσότερα για αυτά, που θα διαβάσετε παρακάτω. Πρόκειται περισσότερο για τη δημιουργία περισσότερου χώρου στο εσωτερικό, για τη δημιουργία μιας «όασης ευημερίας». Η κεντρική κονσόλα, η οποία δεν είναι πλέον απαραίτητη, δίνει τη θέση της σε μια τεράστια οθόνη και ένα κινητό στοιχείο, που διπλώνει προς τα μέσα ή προς τα έξω ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.



Γιατί αυτό το Hyundai μπορεί να κάνει πράγματα και μόνο του! Στο πρόγραμμα οδήγησης "Relax" (και ως εκ τούτου, στην αυτόνομη λειτουργία), οι επιβάτες μπορούν να χαλαρώσουν στην υπερμεγέθη οθόνη, μπορούν να παρακολουθήσουν ταινίες ή να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές. Όποιος εκτιμά την αυτόνομη οδήγηση, καλείται να έρθει αντιμέτωπος με την «περιστρεφόμενη κεντρική κονσόλα», που παρουσιάζει τις πιο σημαντικές πληροφορίες κίνησης του αυτοκινήτου.



Πολύ σημαντικά βέβαια, (αλλά όχι ουσιαστικά αλλαγμένα) τα καθίσματα. Οπτικά, μοιάζουν σχεδόν σαν τα παιδικά και κατά συνέπεια παρέχουν μεγάλη άνεση, ειδικά για καθίσματα ενός πρωτότυπου. Τα joystick, που είναι τοποθετημένα κοντά το ένα στο άλλο, οδηγούν μια χαλαρή θέση, οπότε δεν υπάρχει λόγος για διάλειμμα. Τουλάχιστον ανάλογα επιτυχημένο είναι και το εξωτερικό. Επιτέλους, δεν έχουμε να κάνουμε πια με ένα SUV! Οι γραμμές των παραθύρων είναι χαμηλές, οι τροχοί είναι μεγέθους XXL, ενώ μια πίσω αεροτομή από πλεξιγκλάς συμπληρώνει το σκηνικό του Prophecy. Ο αρχισχεδιαστής της Hyundai, Luc Donckerwolke, αποκαλύπτει στο AUTO BILD ότι το πρωτότυπο βασίζεται περισσότερο στη φιλοσοφία των αυτοκινήτων από τη δεκαετία του 1920 και του 1930. Τότε, στην ημερήσια διάταξη υπήρχαν ασυνήθιστα και μοναδικά αμαξώματα. Ήταν θέμα κατάρριψης όλων των συμβατικών σχημάτων, ακόμα κι αν αυτά φαίνονταν τόσο τέλεια. Αυτό μας φέρνει πίσω στο τιμόνι...

Συμπέρασμα
Hyundai, παρακαλούμε, κατασκευάστε το! Ναι, είναι δυνατό να οδηγούμε με ταχύτητα 10 km/h χωρίς τιμόνι, το αποδεικνύει το Prophecy. Και με μεγαλύτερη ταχύτητα; Χμμ. Σε κάθε περίπτωση, μας αρέσει η... S-Class της Κορέας - και θα τη θέλαμε πολύ. Με τιμόνι, όμως!

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει