Peugeot Sport Engineered 508 Concept
Έναρξη κυκλοφορίας: Τέλος του 2020
Με το πρωτότυπο, που βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή "Peugeot Sport Engineered 508", η γαλλική φίρμα δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι ένα μελλοντικό σπορ, υβριδικό μοντέλο. Η αντίστοιχη πρόταση της Peugeot θα βασίζεται στο ήδη διαθέσιμο 508 sedan.
Κάτω από το μπροστινό καπό του πρωτότυπου μοντέλου έχει τοποθετηθεί ένας τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας, ο οποίος υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων (μπροστά), καθώς κι έναν ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων στον πίσω άξονα. Το υβριδικό σύνολο αναπτύσσει συνδυαστική ροπή 500 Nm.
DS 8
Έναρξη κυκλοφορίας: Τέλος του 2020
Η DS σχεδιάζει να επιτεθεί στα Mercedes E-Class, Audi A6 και BMW Σειρά 5. Με το DS 8, οι Γάλλοι επιθυμούν να πάρουν το δικό τους μερίδιο αγοράς στη μεγάλη κατηγορία, ειδικά στην τοπική, γαλλική αγορά. Η σχεδίαση του sedan βασίζεται κατά κύριο λόγο στο SUV DS 7 Crossback, που κυκλοφόρησε το 2017. ¶φθονο χρώμιο και διάφορα τεχνολογικά «καλούδια», όπως οι «κρυφές» εξωτερικές χειρολαβές των θυρών, προορίζονται να στηρίξουν τις premium αξιώσεις των Γάλλων.
Η νέα ναυαρχίδα της DS θα βασίζεται, όπως το αντίστοιχο Peugeot 508, στην πλατφόρμα EMP2. Με μήκος περίπου 4,85 μέτρων, το DS 8 θα είναι ελαφρώς μικρότερο από τις προτάσεις του γερμανικού ανταγωνισμού. Ωστόσο, θα εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα, που είναι γνωστός από το "508" με ισχύ έως και 225 PS ή έναν diesel με έως και 180 PS. Δεν αποκλείεται, πάντως, ο όμιλος PSA να εφοδιάσει το μοντέλο της premium φίρμας του, DS, με ακόμα περισσότερους και ισχυρότερους κινητήρες. Προβλέπεται, δε, επίσης μία plug-in υβριδική έκδοση με έως και 300 PS.
Citroën C5
Έναρξη κυκλοφορίας: 2021
Η Citroën έδωσε με τη μελέτη CXperience Concept μια πρόγευση για το επερχόμενο C5. Ένας υψηλά ιστάμενος παράγοντας της γαλλικής εταιρείας ανακοίνωσε ότι το C5 δε θα είναι ακόμα ένα εναλλακτικό sedan. Όπως οι πρόγονοι του (DS, CX και C6) θα πρέπει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό με ένα ξεχωριστά ιδιαίτερο σχέδιο.
Το νέο Citroën C5 θα τροφοδοτείται από την plug-in υβριδική μονάδα της εταιρείας - με συνδυαστική ισχύ έως 300 PS και δυνατότητα ηλεκτρικής αυτονομίας 50 χιλιομέτρων. Επίσης, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το C5 μοιραστεί την τεχνολογική βάση του με το Peugeot 508. Οι Γάλλοι δε χρησιμοποιούν πια τη θρυλική υδροπνευματική ανάρτηση, αλλά αυτή, που είναι γνωστή από το C5 Aircross με το υδραυλικό σύστημα, η οποία θα εξασφαλίσει εκ νέου την παραδοσιακά άνετη οδήγηση.
Citroën C1 και Peugeot e-108
Έναρξη κυκλοφορίας: 2021. Η προϊστάμενος της Citroën, Linda Jackson, δήλωσε σε συνέντευξή της ότι ο όμιλος PSA θα χρησιμοποιήσει πιθανώς αποκλειστικά ηλεκτροκινητήρες στα διάδοχα μοντέλα του C1 (στην εικόνα το πρωτότυπο C1 Urban Ride) και του 108. Τα δύο mini αυτοκίνητα κατασκευάζονται επί του παρόντος μαζί με το σχεδόν πανομοιότυπο Toyota Aygo.
Τους επόμενους μήνες, οι δύο όμιλοι σκοπεύουν να αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν να συνεργάζονται μεταξύ τους και στους διαδόχους των σημερινών μικρότερων μοντέλων τους. Αυτό θα εξαρτηθεί από τον τύπο κίνησης, που θα επιλέξει η Toyota για το διάδοχο του Aygo. Σύμφωνα με τη Linda Jackson, η κατηγορία των mini αυτοκινήτων συρρικνώνεται και τα μοντέλα θα πρέπει -επομένως- να προσαρμοστούν στις μελλοντικές ανάγκες των πελατών.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr