Όσο διασκεδαστικός είναι ο βενζινοκινητήρας των 250 ίππων, άλλο τόσο είναι βεβαίως και οι ντίζελ (όλοι με 6d-Temp), που είναι η πιο λογική επιλογή για το Evoque. Η έκδοση των 240 ίππων αποδείχθηκε αρκετά ψυχωμένη, αρμονική και πολύ πιο χαλαρή στον γύρο δοκιμών από τον ενθουσιασμένο βενζινοκινητήρα. Και τελικά δεν είναι πολύ πιο αργή (0-100 χλμ / ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα), με μια καλή εκκίνηση και τέρμα γκάζι. Η λειτουργία του είναι λίγο πιο θορυβώδης από αυτή του βενζινοκινητήρα, αλλά είναι καλά μονωμένος, ένα ακόμη σημείο που έχει βελτιωθεί σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Συμπέρασμα
Αυτό το Evoque παίρνει την ψήφο μου! Οι Βρετανοί φέρθηκαν έξυπνα, αλλάζοντας ελαφρά το σχεδιασμό, αλλά ταυτόχρονα αύξησαν την χρησιμότητα. Το νέο Evoque είναι καλύτερο οδηγικά από πριν και έχει περισσότερο χώρο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr