Η Porsche 911 κρύβει εντέχνως το βάρος των 1,6 τόνων. Στις αλλαγές φορτίου, την αισθάνεσαι ασυνήθιστα ουδέτερη ακόμα και στο όριο, ενώ το ESP (Porsche PSM) επιτρέπει, στα δύο σπορ προγράμματα οδήγησης, να πάρεις μια ιδέα των πίσω ελαστικών. Πλευρική καθοδήγηση, πρόσφυση μέσω του ρυθμισμένου συστήματος τετρακίνησης, σύστημα διεύθυνσης που σας ενημερώνει, όταν ανοίγει η τροχιά, πού να κατευθυνθείτε.
Το 911 σερβίρει απολαυστική σούπα, που κανένας άλλος στον κόσμο δεν μπορεί να την αντιγράψει. O Boxer των τριών λίτρων διαθέτει υπερσυμπιεστή και περιλαμβάνει δύο στάδια απόδοσης.
Μέχρι και τις 7500 στροφές, το turbo φουσκώνει και ο εξακύλινδρος σε γεμίζει με δύναμη, δίψα για ταχύτητα και φυσικά ένα θεαματικό μπάσο ήχο. Το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι αυξημένων δυνατοτήτων και επιτελεί άψογα το ρόλο του. Μπορεί να πραγματοποιεί οικονομικές αλλαγές στις μικρές ταχύτητες, αλλά μπορεί να σε κολλήσει στο κάθισμα με δυνατό κατέβασμα, όταν το επιδιώξεις. Στο Sport mode, το PDK σκέφτεται επιμελώς, η Porsche το έχει προγραμματίσει ώστε να βοηθάει τον οδηγό με τη σωστή ταχύτητα. Αυτό ισχύει και για το σύστημα πέδησης.
Τα κεραμικά φρένα είναι ακριβά και μέρος του εξτρά εξοπλισμού, αλλά φροντίζουν ώστε το σύστημα πέδησης να παραμένει ανθεκτικό στις θερμοκρασίες. Τα φρένα έχουν δυνατό δάγκωμα και είναι τρομερά αποτελεσματικά με διάρκεια στην απόδοση τους. Το ατομικό σου σπορ αυτοκίνητο διαπρέπει σε περιβάλλον πίστας.
Τι γίνεται όμως με το δεύτερο μέρος της δοκιμής, αυτής που αυτοκινήτου που σε μεταφέρει στο γραφείο? Ενεργοποιούμε την λειτουργία Normal από τον διακόπτη λειτουργίας οδήγησης (δυστυχώς ο ρυθμιζόμενος διακόπτης στο μπράτσο του τιμονιού φαίνεται φτηνός).
Σε αυτό το mode, το ρελαντί πέφτει γύρω στις 200 σ.α.λ., οι δονήσεις (οι οποίες εμφανίζονται μέσω των ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων βάσεων του κινητήρα) απουσιάζουν και το 911 εμφανίζει την ηρεμία που αρμόζει σε ένα σχεδόν 128.000 ευρώ κοστούμι πολυτελείας. Αποσβένει ομαλά, οδηγεί ήσυχα, αλλάζει διακριτικά, τα μπεκ ψεκάζουν σε ανεκτές δόσεις στους θαλάμους καύσης, ακόμα και η μεταβλητή πίσω αεροτομή, βρίσκεται σε μια αντιανεμική οικολογική θέση. Έτσι, μια κατανάλωση της τάξεως των 9 λίτρων, δεν είναι απίθανο να επιτευχθεί σε επαρχιακούς δρόμους.
Τι δεν μας άρεσε
Ο μοχλός επιλογής ταχυτήτων είναι ένας χαριτωμένος πλαστικός σωλήνας, ο οποίος ξεχωρίζει κάθετα από την κονσόλα. Φαίνεται φτηνός και είναι κακόγουστος και αστείος. Επίσης, η λειτουργία της οθόνης αφής είναι ενοχλητική, ενώ και τα δυο εξωτερικά μικρά ρολόγια ή ακόμα και η αναπαράσταση του Navi στο μεγάλο εικονικό πιλοτήριο, δεν μπορούν να διαβαστούν χωρίς γυμναστικές ασκήσεις.
Συμπέρασμα: Το Porsche 911 συνδυάζει την καθημερινότητα με την σπορ διασκέδαση, όπως κανένα άλλο αυτοκίνητο εκεί έξω. Είναι εξοπλισμένη με ακριβή και σύγχρονη τεχνολογία και ως εκ τούτου δεν έχει αποφύγει την "επιδημία των σπορ αυτοκινήτων".
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr