autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πρώτη επαφή με το Lynk & Co 02, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτη επαφή με το Lynk & Co 02, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV

29/1/2025

Με έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, ξεκινά από τα 35.495 ευρώ.
445 χλμ. αυτονομία από ένα κομψό SUV με αεροδυναμικές λεπτομέρειες.
Υπερσύγχρονο και προηγμένο τεχνολογικά εσωτερικό με καινοτόμα «gadgets».
0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και εξαιρετική ποιότητα συναρμογής.

Με έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, ξεκινά από τα 35.495 ευρώ.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Lynk & Co, που ανήκει στον όμιλο της Geely, παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο της. Ονομάζεται απλά 02 και κάνει το ντεμπούτο του με νέο κινητήρα για την Lynk & Co, καθώς το νέο μοντέλο είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Στην Κίνα, το 02 αναγράφει διαφορετικό όνομα στο πίσω μέρος. Εκεί, το αυτοκίνητο ονομάζεται Z20. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του, η Lynk & Co έλαβε υπόψη τις εμπειρίες των πελατών, καθώς εξετάστηκαν πάνω από 6.000 μηνύματα ανατροφοδότησης που υποβλήθηκαν μέσω μιας ειδικής εφαρμογής για το 01. Η παρουσίαση του νέου SUV συνδυάστηκε με την έναρξη των παραγγελιών του. Το 02 είναι αρχικά διαθέσιμο με έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε δύο γραμμές εξοπλισμού. Η βασική έκδοση ονομάζεται «Core» και ξεκινά από τα 35.495 ευρώ, ενώ πάνω από αυτή βρίσκεται η «More», με την τιμή της να έχει αφετηρία τα 39.495 ευρώ.

445 χλμ. αυτονομία από ένα κομψό SUV με αεροδυναμικές λεπτομέρειες.

Οπτικά, η Lynk & Co παραμένει πιστή στη σχεδιαστική της γραμμή, αλλά με το 02 πηγαίνει προς μια πιο κομψή κατεύθυνση. Αυτό είναι ήδη εμφανές στο προφίλ του μοντέλου. Η οροφή, πάντα βαμμένη μαύρη, καταλήγει απαλά προς τα κάτω σαν κουπέ. Τελειώνει σε μία αεροδυναμική αεροτομή στην πίσω πλευρά, η οποία έχει ένα ενδιαφέρον σχεδιαστικό κόλπο. Τα πίσω φώτα είναι ενσωματωμένα επάνω της και ουσιαστικά την δημιουργούν. Μια λωρίδα LED που συνεχίζεται ως το πλάι και μερικές κατακόρυφες γραμμές σχηματίζουν την φωτεινή υπογραφή. Ο μαύρος προφυλακτήρας είναι αρκετά ψηλός και έχει αρκετά καθαρή σχεδίαση, όντας διακοσμημένος με μια οριζόντια λωρίδα χρωμίου. Δεδομένου ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν χρειάζεται εισερχόμενο αέρα στο μπροστά μέρος, δεν υπάρχει μάσκα. Ο αέρας ψύξης του ηλεκτρικού συνόλου εισέρχεται μέσω μιας εισόδου στον προφυλακτήρα. Το κινέζικο ηλεκτρικό SUV διατίθεται με μόνο έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Παράγει 272 ίππους και 343 Nm και κινεί τον πίσω άξονα. Σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, η αυτονομία του υπολογίζεται στα 445 χιλιόμετρα στην έκδοση More. Χάρη σε μεγαλύτερα ελαστικά, καλύτερη αεροδυναμική και αντλία θερμότητας, μπορεί να διανύσει δέκα χιλιόμετρα περισσότερα από την βασική έκδοση. Και στα δύο πάρχει μόνο μία μπαταρία, η οποία έχει χωρητικότητα 66 kWh. Φορτίζεται με ισχύ ρεύματος έως 150 kW χρειάζεται μισή ώρα για να ανέβει η το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας από το 10% στο 80%.

Υπερσύγχρονο και προηγμένο τεχνολογικά εσωτερικό με καινοτόμα «gadgets».

Το εσωτερικό του 02 φαίνεται πολύ πιο σύγχρονο σε σχέση με το παλαιότερο 01. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι οι δύο οθόνες, 15,4 ιντσών για το σύστημα infotainment και 10,2 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, δεν είναι ενσωματωμένες στο ταμπλό, αλλά είναι προσκολλημένες επάνω του. Αυτό δίνει μια πιο κομψή όψη και δημιουργεί μια πιο άνετη αίσθηση του χώρου. Υπάρχει επίσης ένα πολυλειτουργικό τιμόνι, το οποίο είναι επίπεδο στην κορυφή και στο κάτω μέρος. Αυτό που τραβάει την προσοχή είναι ότι μια στενή λωρίδα φωτισμού διατρέχει ολόκληρο το ταμπλό. Τα μπροστινά καθίσματα είναι πιο στενά, σχεδιασμένα έτσι ώστε να προσφέρουν περισσότερο χώρο στην καμπίνα. Όπως και το τιμόνι, είναι θερμαινόμενα. Το νέο Lynk & Co διαθέτει επίσης μερικά «γκατζετάκια». Οι επιβάτες μπορούν να τραβούν selfies χρησιμοποιώντας τον καθρέπτη, ενώ εκτός από την κανονική κόρνα, υπάρχει και μια ολόκληρη βιβλιοθήκη ήχων. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό του 02 να επικοινωνεί με άλλους χρήστες του δρόμου. Το «Hey horn» υποτίθεται ότι εκπέμπει πιο φιλικούς ήχους προειδοποίησης. Η βασική έκδοση έρχεται με εκτεταμένο εξοπλισμό, όπως μεγάλη οθόνη, ζάντες 18 ιντσών, μεταλλικό χρώμα χωρίς επιπλέον χρέωση, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας. Η ανώτερη έκδοση More προσφέρεται με αντλία θερμότητας, ενεργή γρίλια, κάμερα 360 μοιρών, ζάντες 20 ιντσών, καθώς και με ηχοσύστημα Harman Kardon.

0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και εξαιρετική ποιότητα συναρμογής.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης κάτω από το κομψό μεταλλικό αμάξωμα είναι παρόμοιο με αυτό του Smart #3 Pro. Αυτό δεν είναι έκπληξη, καθώς τα αδέλφια Geely μοιράζονται την πλατφόρμα που ονομάζεται Sustainable Experience Architecture (SEA). Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 272 ίππους και μεταφέρει 343 Νm ροπής στους πίσω τροχούς. Το crossover coupe βάρους 1,8 τόνων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και μπορεί να φτάσει ταχύτητες έως 180 χλμ./ώρα. Το πλαίσιο, σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ και τα ελατήρια, εξομαλύνει τους ανώμαλους δρόμους, ενώ το τιμόνι, το οποίο χρειάζεται λίγο χρόνο για να συνηθιστεί οπτικά, ταιριάζει καλά στο χέρι. Ακόμα και η λειτουργία των κουμπιών του τιμονιού με ένα είδος «joystick» στο κέντρο λειτουργεί χωρίς προβλήματα. Το τιμόνι είναι επίσης ευχάριστα ελαφρύ, αλλά θα μπορούσε να παρέχει περισσότερη πληροφορία όταν στρίβουμε λίγο πιο γρήγορα. Οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του τιμονιού και της ανάρτησης δεν είναι τόσο έντονες μετά την αλλαγή των προγραμμάτων οδήγησης. Μόνο η απόκριση του γκαζιού επηρεάζεται μόνιμα μεταξύ των επιλογών Eco, Sport και Comfort. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και τα υλικά, δεν υπάρχει τίποτα να παραπονεθεί κανείς μετά την πρώτη εντύπωση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις