Το αμάξωμα δεν έχει υποστεί αλλαγές και ως εκ τούτου τέτοιες δεν παρατηρούνται και στην οδική συμπεριφορά του Fiat 500X, η οποία είναι άνετη και ασφαλής, με μοναδική ίσως παραφωνία το «αδιάφορο» σύστημα διεύθυνσης. Από αισθητικής πλευράς το 500Χ δείχνει πιο φρέσκο και πιο επιθετικό. Το μπροστινό τμήμα, κυρίως στις εκδόσεις Cross και City- Cross, έγινε πιο γωνιώδες. Στο πίσω μέρος συναντάμε, όπως και στο μικρό 500αράκι, νέα τμήματα στο κέντρο των φωτιστικών σωμάτων, στο χρώμα του αμαξώματος.
FIAT 500X 1.0 GSE | |
---|---|
Κινητήρας | τρικύλινδρος, τούρμπο, εμπρός εγκάρσια |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 120/5.750 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 190/1.750 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6άρι/χειροκίνητο/εμπρός |
Μήκος/ πλάτος/ύψος (χλστ.) | 4.265/1.796/1.603 |
Καθαρό βάρος (κιλά) | 1.395 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 350-1.000 |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 10,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 188 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ.) | 6,0 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 138 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr