autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δύσχρηστο infotainment και προβλήματα με το σύστημα αναγνώριση πινακίδων

Δύσχρηστο infotainment και προβλήματα με το σύστημα αναγνώριση πινακίδων

Διαβάστηκε από 85148 αναγνώστες - 6/9/2023

Στην καμπίνα, αν και στην αρχή ο πλήρης ψηφιακός και διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων 10 ιντσών, καθώς και η κάθετη κεντρική οθόνη 9,3 ιντσών ενθουσίασαν την ομάδα της AutoBild, ο δύσχρηστος χειρισμός, τα συχνά κολλήματα του Apple CarPlay και οι αρκετές φορές  λάθος αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας χάλασαν την θετική πρώτη εντύπωση.
 
Μάλιστα ο Peter Fischer, ο υπεύθυνος για τις νέες εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου, φοβήθηκε ιδιαίτερα τον Αύγουστο του 2021 δηλώνοντας ότι αν κάποιος ακολουθήσει τυφλά το σύστημα αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας μπορεί να τον οδηγήσει στην καταστροφή, ενώ αρκετοί είχαν παράπονο για τη λειτουργία ζωντανής κυκλοφορίας, η οποία αντιδρούσε με καθυστέρηση, για το γεγονός ότι δεν υπήρχε απτική επιβεβαίωση και ότι χάνονταν πάρα πολλές πληροφορίες στο χάρτη κατά τη σμίκρυνση.


 
Όμως παρά τα παραπάνω, το μικρό SUV ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές σαν επιλογή για ταξίδι, αφού το στήσιμο και ο κινητήρας του ήταν οι ιδανικοί σύντροφοι για μεγάλες αποστάσεις, με την άνεση να είναι εξαιρετικά καλή. Οι μηχανικοί της Renault έδωσαν στο Captur ένα καλά ισορροπημένο και αρκετά αποτελεσματικό σετ ελατηρίων/αμορτισέρ, το οποίο μπορεί να φιλτράρει με μαεστρία πολλές από τις κακοτεχνίες των ευρωπαϊκών δρόμων. Όποια κριτική υπήρξε στο κομμάτι της άνεσης οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στις προαιρετικές ζάντες 18 ιντσών και στα ελαστικά 215/55, που μετέφεραν λίγους παραπάνω κραδασμούς όταν το αυτοκίνητο περνούσε πάνω από καπάκια φρεατίων και πιο έντονες ανωμαλίες. Βέβαια η συντακτική ομάδα της Autobild θεωρεί ότι αν το αυτοκίνητο φόραγε 16 ή 17 ιντσών ζάντες, δεν θα αντιμετώπιζε τέτοια προβλήματα. 

Εξαιρετικός ο κινητήρας που είναι συνεργασία με Mercedes
 

Ο 1,3 λίτρων τετρακύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας, ο οποίος έχει αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mercedes, έλαβε επίσης θετικές κριτικές, αφού οι 130 ίπποι του ήταν ικανοί να επιταχύνουν το Captur από το 0 στα 100 χ.α.ω. σε λιγότερο από δέκα δευτερόλεπτα, ενώ ανέβαζε σβέλτα μέχρι και την τελική ταχύτητα των 193 χλμ./ώρα. Οι περισσότεροι συντάκτες συμφώνησαν ότι πρόκειται για ένα πραγματικά «ζωντανό» κινητήρα, ο οποίος μάλιστα παρά το ζωηρό του ταμπεραμέντο, ήταν αρκετά προβλέψιμο και χωρίς αναίτια ξεσπάσματα, ενώ η καλή ηχομόνωση του άφηνε θετικές εντύπωση, με τους αεροδυναμικούς ήχους να είναι οι μόνοι θόρυβοι μετά τα 100 χλμ./ώρα.
 

Σελ.
1
Renault Captur: Μετά από 100.000 χλμ προβλημάτισε έντονα
Σελ.
2
Δύσχρηστο infotainment και προβλήματα με το σύστημα αναγνώριση πινακίδων
Σελ.
3
To σασμάν στα 50.000 χλμ. έβγαλε τα πρώτα προβλήματα

  • Μάνος Μπουλάκης

    ΤουρκοRenault

    Προβολή περισσότερων σχολίων