| Bill Tzts μακριά απ' το ένα μακριά απ' ταλλο θα πάρουμε ποδήλατο πια |
| Bill Tzts εγώ θα έλεγα μακριά από τα Renault. Ιδιοκτήτης Captur έγραφε λίγες μέρες πριν την απίθανη ταλαιπωρία που τράβηξε με Captur του 2022.. |
| Bill Tzts Με έσωσες bro... Μόλις ήμουν έτοιμος να παραγγείλω μια Bugatti... |
| Bill Tzts Δεν φταίνε τα Γαλλικά, Γερμανικά, Κορεατικα, φταίνε τα συνέργεια, που κ#κοπληρωνουν τους μηχανικούς, τους τεχνικούς, Αισχροκερδουν από τα ΑΝΤΑΚΑΚΤΙΚΑ, έχουν Καλφαδες, για την χοντρή χειρωνακτική εργασία, και ζητάνε πτυχιο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, για δουλειά Μουτζουρη, κ@ι έχουν και κακή εκπαίδευση των ειδικών. Ανύπαρκτα τεχνικά σεμινάρια, και κλέψιμο των ιδιοκτητών αυτοκινήτων.... Τσιμούχα του κινητήρα καθρέφτη, κοστίζει στο Γερμανικό σάιτ, 7,40 και η αντιπροσωπεία, την χρεώνει 40 ευρώ. Pencil, ignition coil 70ευρω..και από την Γερμανία 38 ευρώ την καλυτερη ποιότητα |
| Bill Tzts και τι προτείνεις εσύ; |
| Bill Tzts Μυθος είναι με τα Γαλλικά. Η γυναίκα μου έχει Γαλλικό από το 99 και μόνο λάδια αλλάζει. Εχω Γιαπωνέζικο και κάτω από 1000€ σέρβις δεν μου έχει βγει.Παντα κάτι θέλει. Μια ψαλίδια, μια ακρομπαρο μια τα σινεμπλοκ και αλλαγή λαδιών στα μισά χιλιόμετρα, τα καθισματα σκίστηκαν, ενώ στο Γαλλικό δεν έχουν χάσει ουτε το χρώμα τους.
Ένα παραδειγμα είναι το aygo συγκρινόμενο με το 108 και το c1. Οι Ελληνάρες έχουν βγάλει το aygo πιο αξιόπιστο απο τα Γαλλικά.Και είναι το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετική μάσκα. Μηχανικά μέρη Toyota και αμάξωμα Peugeot.
Το ίδιο και το twingo με το smart for four. Το ίδιο αμάξι με άλλο σήμα στο καπό. Το ένα είναι λένε μερσέντες και αξιόπιστο ενώ το άλλο είναι Γαλλικό και όλο ζημιές βγάζει. |
| |
| Bill Tzts Λες ε; Αν ανοίξεις καπο από γερμανικά δλδ δεν θα δεις Γάλλο μέσα.. Πότε θα σταματήσετε αυτή τη καραμέλα πια βρε, δεν είστε 20 χρόνια πίσω.. Πότε θα καταλάβετε ότι οι εταιρείες πλέον έχουν κάνει τέτοιες αλαξοκ@λιές που αυτά που οδηγούμε είναι μια μίξη κατασκευαστων από όλη τη γη |
| Bill Tzts τι να πάρουμε δλδ? Πες ένα που δεν χαλάει πρόσεξε τι θα πεις συνεργείο έχω. Όλα χαλάνε και χαλάνε και το ίδιο. Τώρα εσύ άμα είσαι κολλημένο μυαλό με μια μάρκα καλά κάνεις αλλά όλα χαλάνε. |
| Bill Tzts ναι φημίζονται για την αξιοπιστία τους |
| Bill Tzts απορώ γιατί τόση ώρα συζητάω με γυναίκα για αυτοκίνητα |
| Bill Tzts μα η vw και η bmw συναγωνίζονται στην ζημιά ισάξια την πεζο |
| |
| Bill Tzts επίσης μακριά από γερμανικά, ιαπωνικά,αμερικανικά,κορεατικά,ιταλικά κλπ κλπ της σύγχρονης εποχής!
Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα από οποία χώρα και να προέρχονται είναι απαράδεκτα για απλά έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης, προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά, φέρουν πάρα πολλές ηλεκτρονικές βλακείες για λόγους marketing και μόνο και βέβαια είναι αυτόματα για να μην κουράζονται οι υποψήφιοι αγοραστές 😂🤣
Όπως είπε πέρυσι μια στέλεχος της BMW Motors
"Όσοι έχετε παλιά αυτοκίνητα από οποία μάρκα και χώρα,κρατήστε τα γιατί όλα τα καινούργια δεν είναι καθόλου καλά"
Τουτέστιν....
όσο πιο παλιό τόσο πιο καλό |
| Panagiotis Nikolopoulos μια χαρά είναι τα γαλλικά ιδικά τα peugeot απλά έχουν ξεφύγει οι τιμές...30.000 έχει το 208 gt τις γυναίκας μου μια σταλιά αυτοκίνητο...γερμανικα και γαλλικά είναι μονόδρομος σε αυτοκίνητα από άποψη ποιότητας...απλά δεν πλησιάζονται...γενικά έχουν ξεφύγει οι τιμές...με το τέλος ταξινόμησης το ΦΠΑ και το κλιμακοτο φόρο στον εξοπλισμό άνω τον 27000 ευρώ... |
| Vaggelis Evaggelou ειδικά τα Peugeot με τους puretech κινητήρες, δεν ξέρεις πότε θα ξεφτισει ο ιμάντας και θα σου κολλήσει από λάδι |
| Kostas Perrikos Vaggelis Evaggelou |
| Κορυφαίος θαυμαστής Anastasios Vasileiadis κρατά την άλφα καλύτερα |
| Apostolos Kratzas και τα γιαπωνέζικα βγάζουν προβλήματα και αν πας στην αντιπροσωπεία για σέρβις δεν είναι τζάμπα!! |
| |
| Panteleimon Vafeas Επέτρεψε μου να σε διορθώσω σε κάτι. Το toyota aygo, to peugeot 108 και το citroen c3 έχουν κινητήρα daihatsu. Άρα είναι καθαρά ιαπωνικά τα μηχανικά μέρη! |
| Panteleimon Vafeas αδερφέ αν έχεις παλιό αμάξι ότι μάρκα και να είναι προσπάθησε να το κρατήσεις!
Αν και απ'οτι διάβασα σε άρθρο τις προάλλες η κυβέρνηση θα επιβάλει αντικίνητρα για να αντικαταστήσουμε τα παλιά με σύγχρονα (ηλεκτρικα βέβαια) και καλά για λόγους οικολογίας!
Καλή δύναμη μας |
| Giannis Mpazis Ακριβώς τα ίδια μηχανικά μέρη και στα τρία και ακριβώς τα ίδια τα υπόλοιπα, από ανεμιστήρα και ac μέχρι μεντεσε στην πορτα.
Μικρό διάφορες στο ντιζάιν που η Peugeot τα βγάζει και στα τρία. Όμως ο Έλληνας έκανε τη διαπίστωση ότι το aygo δεν χαλάει ενώ τα αλλά δυο είναι Γαλλικά και χαλάνε😅 |
| γιωργος αρβανιτης γιωργος αρβανιτης Μία διόρθωση, τα Aygo, C1, 108 έχουν κινητήρα Subaru και σε μεγάλο ποσοστό έχουν προβλήματα και καίνε λάδια σε μεγάλη ποσότητα. Το εργοστάσιο πλέον από την PSA πέρασε στη Toyota αφού οι άλλοι δύο σταμάτησαν αυτά τα μοντέλα |
| Δήμος Ηρακλειο δεν παύουν να ειναι πιο ζημιάρικα |
| Απειρωταν Λεωνιδας Φφφφ. Τι αμάξι οδηγεις φίλε μου, τι χρονολογίας; |
| Δήμος Ηρακλειο Κρήτη Τζιμης |
| Απειρωταν Λεωνιδας 2021 Sahara |
| Teo Barboudis αν έχεις όντως συνεργείο τότε ξερεις πολύ καλά |
| Bill Tzts με γαλλικά μας μεγάλωσαν αλλά όλα χαλάνε τώρα αυτά που γράφει εδώ είναι υπερβολές. |
| Teo Barboudis Suzuki και χοντα |
| Βαγγελης Κατσινελλος Suzuki όλα γαλλικά μοτέρ φοράνε. |
| Teo Barboudis Γενικά όμως στις βλάβες του Αουτο Τρίτη η Σουζουκι είναι τελευταία σε βλάβες.εσυ που βλέπεις από ‘μέσα’ βοηθά λίγο . Πες μας |
| Bill Tzts ένας φίλος είχε πει κάποτε πως"το να μιλάς με γυναίκες για αυτοκίνητα είναι το ίδιο χαζό όσο το να μιλάς στα αυτοκίνητα για γυναίκες"... |
| Tasos Tasos με καταράστηκε κακό ψοφο να έχω η πατσαβουρα |
| Kosta Loukeris δεν διαφωνώ σε αυτό !
Έτσι ακριβως είναι
Με εξαίρεση την Χιουντάι που εχει δικά της εργοστάσια με πρώτες ύλες
Έτσι λένε δηλαδή
Θα δείξει |