autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
To σασμάν στα 50.000 χλμ. έβγαλε τα πρώτα προβλήματα

To σασμάν στα 50.000 χλμ. έβγαλε τα πρώτα προβλήματα

Διαβάστηκε από 85150 αναγνώστες - 6/9/2023

Επίσης, αρκετά καλά τα πήγε και στο κομμάτι της κατανάλωσης, μιας κι η μέση τιμή σε ταξίδι, ακόμα και φορτωμένο με τέρμα γκάζι, κυμαίνονταν στα 6,1 λτ./100 χλμ. (6,8 λτ. στο τέλος της δοκιμής), ενώ ο συνολικός «λογαριασμός» στα 100.000 χλμ. (που ουσιαστικά έγραψε σε «ρυθμούς περιοδικού») ήταν 8,7 λτ./100 χλμ.

Ωστόσο, παρά την εξαιρετική λειτουργία του κινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο παρουσίασε σημάδια «κατάρρευσης» κατά τη διάρκεια της test αξιοπιστίας. Αν και στα 25.349 χιλιόμετρα, ο υπεύθυνος δοκιμής της Autobild σημείωσε ότι το σασμάν ήταν ομαλό στη λειτουργία και χωρίς κραδασμούς, στις 50.000 τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Συγκεκριμένα ο ίδιος άνθρωπος ανέφερε ότι η συμπεριφορά του κατά την εκκίνηση στην πόλη είναι καταστροφική, ενώ λίγο πριν τα 100.000 χιλιόμετρα νόμιζε ότι ο συμπλέκτης έκανε «απεργία». Στην πραγματικότητα, δεν μπορούσε να περάσει σωστά την ισχύ του κινητήρα στους τροχούς, ειδικά σε μανούβρες, ενώ οι αλλαγές σχέσεων ήταν έντονες κι τραχιές. 

Περίεργα σημάδια σε χιτώνια, έμβολα και τουρμπίνα

 Αν λοιπόν είχαν βαθμολογήσει το Captur πριν από την αποσυναρμολόγηση, θα του έβαζαν ένα «τίμιο» 2+ (με άριστα το 1+), παρά τα προβλήματα που διαπιστώθηκαν. Όμως η «ολική διάλυση» είναι ένα από τα σημαντικότερα στάδια της δοκιμής αντοχής της AutoBild και δυστυχώς για τη Renault αποκάλυψε ακόμα περισσότερες «ατέλειες».


 
Το κάθισμα του οδηγού, για παράδειγμα, για το οποίο δεν είχε ποτέ παραπονεθεί κανείς μέχρι το τέλος, παρουσίασε τις πρώτες ρωγμές στα πλευρικά μαξιλαράκια, ενώ υπήρχε σημαντική συσσώρευση βρωμιάς στο κουτί του φίλτρου αέρα, κάτι που μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι το συνεργείο ήταν απρόσεκτο κατά τη συντήρηση.

Βέβαια κάτι τέτοιο δεν μπορεί να περάσει στα ψηλά γράμματα, αφού από την οπτική του περιοδικού, αυτό είχε σημαντικές συνέπειες, καθώς στην τουρμπίνα και στον τέταρτο κύλινδρο υπήρχαν σημάδια που οφείλονται σε σωματίδια ρύπων, ενώ μας προκάλεσαν κάποια ανησυχία τα σημάδια στο τοίχωμα του κυλίνδρου και στην στεφάνη του εμβόλου, καθώς και τα μικρά χτυπήματα στον κύλινδρο της φτερωτής του τούρμπο, παρόλο που δεν είχε παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα μέχρι την αποσυναρμολόγηση. Επιπλέον υπήρχαν κάποιες περίεργες εναποθέσεις λαδιού και στις οκτώ βαλβίδες εισαγωγής.

Σκουριά στο κάτω μέρος του πατώματος και σε άξονες

 Εκτός από το συνεργείο, απρόσεκτο φάνηκε και το εργοστάσιο ως προς το ομοιόμορφο πέρασμα του αμαξώματος με κερί, με αποτέλεσμα και οι 2 κάτω πλαϊνές πλευρές του σασί του αυτοκινήτου να παρουσιάζουν σημάδια διάβρωσης, ενώ και οι άξονες είχαν αρχίσει να παίρνουν το λεπτό καφέ χρώμα της σκουριάς.

Η επιτυχία κρίνεται στις λεπτομέρειες και η Renault φαίνεται να υστερεί σε αυτό το κομμάτι, με αποτέλεσμα στη συνολική βαθμολογία το Captur να μην μπορεί να πάρει πάνω από ένα 3+. Σίγουρα αν δεν υπήρχαν οι αστοχίες από εργοστάσιο και συνεργείο, το γαλλικό μοντέλο θα είχε πάρει ένα ολόκληρο βαθμό παραπάνω.

Καλό στο δρόμο μεν … αλλά !!
Βλάβη στο σασμάν από τις 50.000 και σκουριά στο σασί μετά από 100.000 χλμ
Πέρασε σκόνη και σκουπιδάκια στον θάλαμο καύσης από το φίλτρο
Κόλλαγε το infotainment και λάθος ενδείξεις ορίων ταχυτήτων
Είναι φυσιολογικές φθορές αυτές σε μόλις 3 χρόνια χρήσης;   


 

Σελ.
1
Renault Captur: Μετά από 100.000 χλμ προβλημάτισε έντονα
Σελ.
2
Δύσχρηστο infotainment και προβλήματα με το σύστημα αναγνώριση πινακίδων
Σελ.
3
To σασμάν στα 50.000 χλμ. έβγαλε τα πρώτα προβλήματα

  • Μάνος Μπουλάκης

    ΤουρκοRenault

    Προβολή περισσότερων σχολίων