1. Φεύγει το χρώμα σε σημεία
Πρέπει να σκύψεις για να βρεις αυτό το ελάττωμα : Στο πλαστικό πάνελ του αριστερού φανού ομίχλης, το επάνω κάλυμμα είναι μερικώς ξεφλουδισμένο.
2. Ασταθής σύνδεση
Μετά από 89.000 χλμ., το MMI μερικές φορές αποτυγχάνει να συνδεθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Κανένα πρόβλημα για το Audi, δείχνει η ανάλυση δεδομένων. Και επισημαίνει ένα σπασμένο καλώδιο USB στη διάρκεια της δοκιμής.
3. Σημάδια λαδιού
Γιατί είναι βρεγμένο το περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων; Λάθος συναγερμός! Μετά από προσεκτικότερη επιθεώρηση, διαπιστώνουμε ότι η κηλίδα λαδιού, οφείλεται σε διαρροή κατά την αλλαγή λαδιών.
4. Μικρές ρωγμές
Μέχρι στιγμής χωρίς συνέπειες, αλλά είναι ορατές: Στο πίσω μέρος της μεσαίας ασπίδας για την θερμοκρασία, πάνω από το σύστημα εξάτμισης, ανακαλύπτουμε δύο μικρές ρωγμές και στις δύο πλευρές.
5. Φθαρμένα τακάκια
Στο σέρβις των 60.000 χιλιομέτρων αντικαταστάθηκαν όλα τα τακάκια των φρένων. Αυτό πρόσθεσε 467 ευρώ στο λογαριασμό. Στο τέλος, τα μπροστινά τακάκια είναι πάλι φαγωμένα, οι δίσκοι είναι ακόμα σε καλή κατάσταση.
6. Αλλαγή λιπαντικού μετάδοσης
Επίσης, στο σέρβις των 60 000 χιλιομέτρων, το λιπαντικό μετάδοσης αντικαταστάθηκε, σύμφωνα με ότι προβλέπει η διαδικασία συντήρησης. Επιπλέον 235,76 ευρώ στο λογαριασμό.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr