autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η χρονομεταφορά της Audi

Διαβάστηκε από 30775 αναγνώστες - 17/6/2020

Το αποτέλεσμα δείχνει μεν ευρύχωρο και λίγο ξένο, αλλά σίγουρα είναι ξεκάθαρα σαφές, καθώς κάθε λεπτομέρεια έχει λόγο ύπαρξης, με δεδομένο ότι το σχήμα υπηρετεί τη λειτουργία. Eτσι ο Lichte απέφυγε να κατασκευάσει ένα μπροστινό καπό, με δεδομένο κιόλας ότι το AI:Trail, ως ηλεκτροκίνητο, δεν το χρειάζεται.



Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (με συνολική ροπή 1.000 Nm!) είναι τοποθετημένοι πίσω από τις τέσσερις ρόδες, η μπαταρία έχει ισχύ για την κάλυψη ως και 500 km στο δρόμο ή 250 km εκτός αυτού και είναι τοποθετημένη στο πάτωμα. Το πρωτότυπο της Audi έχει μήκος μόλις 4,15 m (το Q3 έχει μήκος 4,48 m), αλλά, παρόλΆ αυτά, παρέχει χώρους ανάλογους με ένα Q5.



Σε συνδυασμό με το πλάτος των 2,15 m και το ύψος των 1,67 m προκύπτουν τελείως νέες αναλογίες. Οι τεράστιοι τροχοί των 22 ιντσών με πλάτος πέλματος 850 mm δείχνουν ότι το AI:Trail «βλέπει» πολύ σοβαρά την εκτός δρόμου κίνηση. Ταυτόχρονα, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος φτάνει τα υπέρ-αρκετά 34 cm, στοιχείο που θα βοηθούσε ξεκάθαρα στην υπέρβαση ενός υδάτινου κωλύμματος, βάθους τουλάχιστον μισού μέτρου.



Καλή η ως εδώ θεωρία. Ποια είναι, όμως, η αίσθηση, που δίνει το πρωτότυπο της Audi στην πράξη; Θα εκπλαγείτε, όπως κι εμείς άλλωστε, αλλά το εν λόγω όχημα είναι απόλυτα φυσιολογικό. Εντάξει, οι μεγάλες πόρτες του ανοίγουν με το πάτημα ενός διακόπτη, αλλά στη συνέχεια όλα είναι νορμάλ. Oι επιβάτες παίρνουν θέση και κλείνουν τις πόρτες. Θα καθήσουν άνετα; Κανένα πρόβλημα. Ένα τιμόνι βρίσκεται επίσης εκεί. Η περιφερειακή ορατότητα ήταν ένα ζήτημα, στο οποίο δόθηκε προτεραιότητα από τον Lichte. Μάλιστα, οι επιβάτες μπορούν να βλέπουν τις ρόδες, χωρίς να ανοίγουν τα παράθυρα!



Πόσο ρεαλιστικό είναι αυτό το πρωτότυπο; Ο Lichte παραδέχεται ότι προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια άλλη πλατφόρμα στον όμιλο για ένα αυτοκίνητο σαν το Audi AI:Trail. Ωστόσο, ανάλογο σκηνικό προϋπήρξε και στο παρελθόν: Όταν το 1999 ξεκίνησε την «καριέρα» του το A2, η ελαφριά αλουμινένια βάση του δεν προϋπήρχε και το αυτοκίνητο έπρεπε να εξελιχθεί με αυξημένες δαπάνες. Ακόμα λοιπόν, κι αν αυτό το μικρό αυτοκίνητο ήταν σε οικονομικό επίπεδο μια αποτυχία, συνεχίζει έως και σήμερα να κυριαρχεί στο image της Audi.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει