autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Μια Πραγματική «κυρία»..

Διαβάστηκε από 6302 αναγνώστες - 30/5/2019

Ευθύνη όμως γι αυτό δεν φέρει μόνο η σχεδίαση του αυτοκινήτου αλλά και η αρχιτεκτονική του. Κινητήρας μπροστά και κίνηση στους πίσω τροχούς κλέβουν αρκετούς πόντους από την καμπίνα. Αρκετά όμως με τα αρνητικά, η Compact 3άρα ήταν μια αυθεντική BMW. Είχε τέλειο ζύγισμα, κορυφαία οδική συμπεριφορά ενώ όποιος ήθελε να ανοίξει την τροχιά του πίσω μέρους το κατάφερνε χωρίς κόπο. Το τιμόνι ήταν τόσο άμεσο που μας θύμιζε go-kart όπως άλλωστε όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου.



Το φθινόπωρο του 1997 όλες οι αρχικές αδυναμίες είχαν ξεπεραστεί και η έκδοση με τον εξακύλινδρο κινητήρα των 170 ίππων έδινε βροντερό παρόν κάτω από το καπό της ti. Έγινε το σημείο αναφοράς της κατηγορίας της χάρη στην σχεδίαση, τον κορυφαίο κινητήρα αλλά και την υποδειγματική οδική συμπεριφορά που με μεγάλη ευκολία χάριζε χαμόγελα στον οδηγό. Το 2002 αντικαταστάθηκε από την ti που βασιζόταν στην Ε46. Mε αυτό το μοντέλο οι Βαυαροί ήθελαν να ξυπνήσουν μνήμες από την BMW touring του 1975 αλλά κατάφεραν να θέσουν γερές βάσεις για την κάθοδό τους στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Η BMW 3 compact έδωσε την σκυτάλη στην Σειρά 1 που έμελλε να γίνει από τα πιο πετυχημένα και εμπορικά μοντέλα της BMW.


Συμπέρασμα: Όσοι την αγόρασαν την λάτρεψαν... Οι δημοσιογράφοι της εποχής έγραφαν τα καλύτερα, ειδικά για την καθαρόαιμη οδική συμπεριφορά της. 20+ χρόνια μετά έχουν αλλάξει πολλά στην αυτοκίνηση αλλά αυτό το αυτοκίνητο σε στέλνει σε άλλες εποχές, πιο «σπαρτιάτικες». Θα λέγαμε πως δεν βρήκε την απήχηση που της άξιζε έκανε όμως κάτι πολύ σημαντικό για την ιστορία της BMW. Έβαλε το λιθαράκι για την έλευση της Σειράς 1..

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW 323ti Compact (E36)
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 2494/6(σε σειρά)
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 170/5,500
Ροπή (Nm/σαλ) 245/3,950
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 5/χειροκίνητο/πίσω
Start/Stop ΌΧΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 7,8
Δοχείο καυσίμου (λτ) 55
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 300-680
Μ/Π/Υ 4210/1698/1378
  

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει