10 φωτογραφίες »

Review Μεταχειρισμένου: KIA Sportage

Διαβάστηκε από 5765 αναγνώστες - 26/6/2020

Η Κορεατική βιομηχανία έχει αλλάξει πλέον το status της, μετά την παραγωγή όμορφων αλλά και αξιόπιστων αυτοκινήτων. Υπάρχει όμως ένα μοντέλο της, που δεν χάνει ευρώ (σχεδόν) η πραγματική του αξία, από την τιμή αγοράς του. Το μεταχειρισμένο KIA Sportage μπαίνει στο μικροσκόπιο της AUTO BILD.

 
 
Κανείς δεν πρέπει να έχει χαμηλές απαιτήσεις πλέον, κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου της KIA. Ωστόσο, ο προκάτοχος του μεταχειρισμένου KIA Sportage του άρθρου μας, μάλλον ήταν λίγο μπερδεμένος. Αυτός ο κύριος, λοιπόν, αποφάσισε να αγοράσει τη βασική έκδοση του μοντέλου πριν από το facelift (έκδοση Attract), αλλά πρόσθεσε δύο επιπλέον μέρη του προαιρετικού εξοπλισμού. Από τη μία, το μαύρο μεταλλικό χρώμα (προς 550 ευρώ) και το πακέτο εξοπλισμού PI (900 ευρώ), το οποίο εμπλουτίζει το μικρομεσαίο SUV με θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα (εμπρός και πίσω), καθώς και ράγες οροφής μαζί με αισθητήρες parking για τον πίσω προφυλακτήρα. Σήμερα όμως, το Sportage «μας» βρίσκεται παρκαρισμένο σε μία σκεπαστή έκθεση έξω από το Αμβούργο και διατίθεται για πώληση προς 14.950 ευρώ. Αυτή η τιμή μεταφράζεται αυτόματα σε απώλεια μεταπωλητικής αξίας της τάξης του 30%, έπειτα από το πέρασμα 3,5 χρόνων. Βέβαια, τα ήδη διανυθέντα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά (μόλις 17.300).



Ένα νέο Sportage κοστίζει τουλάχιστον 22.490 ευρώ (στη Γερμανία) με το Android Auto ή το Apple CarPlay, την κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και μια οθόνη αφής 7 ιντσών, να ανήκουν στο standard εξοπλισμό.
Αμεσα επιβιβαζόμαστε στο μεταχειρισμένο Sportage για τη δοκιμαστική διαδρομή, και κινούμενοι στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, χρησιμοποιήσαμε περισσότερο την 6η σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων. Η χρήση του επιλογέα και η πίεση του πεντάλ του συμπλέκτη χρειάστηκαν ελάχιστη δύναμη, έτσι δε μας έλειψε καθόλου κάποιο αυτόματο κιβώτιο.



Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων με τα 132 PS έχει συγκρατημένο χαρακτήρα. Το τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο, κάνει θόρυβο, μόνο στο ανώτερο πεδίο στροφών, βέβαια πολύ δειλά, κάτι που αναμφίβολα είναι πολύ ευχάριστο. Ωστόσο, ακριβώς το ίδιο δειλά ξεδιπλώνεται η ισχύς. Επίσης, για δύναμη δε θα ήθελε να μιλήσει κανείς, αν λάβουμε υπόψη και τη ροπή των 161 Nm, να είναι διαθέσιμη μόλις από τις 5.000 σ.α.λ. Το αδύναμο τράβηγμα δεν εξηγείται τόσο από το βάρος του κορεατικού SUV. Με κάτι παραπάνω από 1,4 τόνους το προσθιοκίνητο Sportage ζυγίζει όσο ένα καλά εξοπλισμένο VW Golf.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει