Από την πλευρά τους οι diesel κινητήρες παρέχουν ένα σαφώς αισθητά καλύτερο τράβηγμα. Το ίδιο ισχύει και για τον turbo βενζινοκινητήρα με τα 177 PS. Με εξαίρεση την κάπως τραχειά κύλιση, δεν έχουμε να καταγράψουμε κάτι άλλο αρνητικό για το Sportage «μας».
Εξετάζοντάς το από κάτω, δεν προκύπτει κάποια διαφορά σε σχέση με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο. Μόνο με μια φευγαλέα ματιά στο κάλυμμα του κάτω μέρους του αμαξώματος παρατηρούμε υγρά ή στεγνά ίχνη διαρροών, παρότι τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι πολύ λίγα. Κατά την επίσκεψή του στο TÜV, πάντως, το Sportage έκανε εντύπωση με τις μικρές διαρροές λαδιού. Πιο συχνά όμως, στο επίκεντρο των παρατηρήσεων βρίσκονται τα φρένα. ¶λλωστε, ήδη από το test διαρκείας, στο οποίο υπεβλήθη το προηγούμενο μοντέλο, μας είναι γνωστή η αυξημένη φθορά τους. Μικροπράγματα, αλλά πέρα απ αυτά ένα Sportage σαν αυτό είναι ο πλέον κατάλληλος μακροπρόθεσμος συνεργάτης.
Τα επτά χρόνια εγγύησης, τα οποία δίνει η KIA στα αυτοκίνητά της, όταν αυτά είναι νέα, είναι για τον κατασκευαστή και για το Sportage ένα καλά υπολογισμένο ρίσκο. Η σκέψη που έρχεται στο μυαλό μας, ωστόσο, είναι ότι η διαφορά τιμής από το νέο αυτοκίνητο, που είναι καλύτερα εξοπλισμένο από το εργοστάσιο και έχει διπλάσια εγγύηση, είναι πολύ μικρή.
Μήπως ένα νέο ΚΙΑ Sportage σας «πέφτει» πολύ ακριβό; Όποιος χαμηλώσει έστω και λίγο τον πήχη των αξιώσεων του, μπορεί κάλλιστα να επιλέξει το προηγούμενο μοντέλο του 2015. Ο πρώτος... απόφοιτος των test διαρκείας μας, είναι (στη Γερμανία) διαθέσιμος για μόλις 11.000 ευρώ.
Συμπέρασμα
Για λόγους ποιότητας λίγα επιχειρήματα τίθενται ενάντια στην πρόταση του Sportage. Είναι μια εξαιρετικά ποιοτική επιλογή, που του δίνουν υψηλή μεταπωλητική αξία. Ωστόσο, ο ισχυρότερος ανταγωνιστής του, παραμένει το νέο μοντέλο με την πλήρη επταετή εγγύηση (Γερμανία).
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr