Με εξαίρεση τον Sparwunders 3L, του οποίου το αυτοματοποιημένο κύκλωμα είναι επιρρεπές όσον αφορά τα ηλεκτρονικά και το υδραυλικό σύστημα, οι κινητήρες diesel είναι ιδανικοί, αλλά συνήθως συνοδεύονται από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα στο βιογραφικό τους.
Και ο FSI? Έχει τη δυνατότητα να είναι μια οικονομική και συνάμα διασκεδαστική κατασκευή. Επειδή σε αυτή την περίπτωση οι 110 ίπποι έχουν να κινήσουν μόνο ένα τόνο βάρους, το Audi Α2 είναι αρκετά γρήγορο. Η διασκέδαση ωστόσο, διακόπτεται από βλάβες σε πηνία ανάφλεξης, στα ευάλωτα πτερύγια πολλαπλής εισαγωγής και στα μπεκ ψεκασμού...
Επιπλέον, ο κατασκευαστής δυσκολεύει περαιτέρω τους ιδιοκτήτες του Audi A2, αφού τα ανταλλακτικά που είναι διαθέσιμα μόνο από τον Όμιλο, είναι μάλλον τσιμπημένα σε τιμή κι έτσι θα χρειαστείς την αγορά των μεταχειρισμένων ανταλλακτικών. Όποιος σκοπεύει να αγοράσει το ανθεκτικό στη σκουριά Audi A2, πρέπει να έχει κατά νου ότι η συντήρηση και κάθε μελλοντική ζημιά θα απαιτήσει δαπανηρές επισκευές. Η αιωνιότητα έχει την τιμή της στο Α2.
Συμέρασμα: Η καλύτερη επιλογή είναι αυτή με τον κινητήρα βενζίνης των 75 ίππων, που έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του. Παρά το χαμηλό κόστος συντήρησης, θα πρέπει να έχετε στην άκρη ένα ποσό χρημάτων, εξαιτίας των ακριβών ανταλλακτικών.
Με τις μικρές διαστάσεις του, η «μπάλα» αλουμινίου κατασκευάστηκε κυρίως για την πόλη. Σε αυτό το πεδίο χρήσης, δοκιμάζονται σκληρά η τεχνολογία και το σασί του αυτοκινήτου. Αν το αγοράσετε, δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε τυχόν ζημιές στο σώμά του αυτοκινήτου, γιατί οι εργασίες επισκευής είναι ευαίσθητες, εξαιτίας της δομής του πλαισίου.
Ηλιοροφή
Με διαρροές και ελαττώματα του ευαίσθητου μηχανισμού, καθίσταται δαπανηρή.
Ποδιά κινητήρα
Η συντήρηση δεν είναι φιλική, επειδή είναι χρονοβόρα.Πριν από τις εργασίες σέρβις, η ποδιά πρέπει να είναι τοποθετημένη.
Εμπρός
Χαλάρωσε το σύστημα διεύθυνσης; οι ράβδοι σύζευξης είναι μικρής εμβέλειας
Ηλεκτρονικά
Εδώ, το A2 συχνά παρουσιάζει πρόβλημα. Ελέγξτε όλα τα πρόσθετα άνεσης πριν από την αγορά.
Ανάρτηση
Τα μοντέλα S-Line είναι υπερβολικά σκληρά και σε βάθος χρόνου προκαλούν φθορές στα ελατήρια, που μπορεί να σπάσουν κιόλας.
Τεχνικά
Κινητήρας: 4κύλινδρος
Βαλβίδες / Εκκεντροφόροι: 4 ανά κύλινδρο / 2
Χωρητικότητα: 1598 κ.εκ.
Ισχύς: 81 kW 110 ίπποι / 5800σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 155 NM / 4500σ.α.λ.
Μετάδοση: Χειροκίνητο 5τάχυτο
Διαστάσεις (Μηκ./Πλ./Υψ.): 3826/1673/1553χιλ
Βάρος: 1645 κιλά
Χώρος αποσκευών: 390 λίτρα
0-100: 9,8 δευτ.
Τελική: 202 χλμ
Ρεζερβουάρ: 42 λίτρα
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr